Tanden knarsen dreumes 1 jaar

Hallo,

Is iemand hiermee bekend, hij is er vanuit het niets mee begonnen (het tandenknarsen dus) en doet het voortdurend. Besteed er maar niet teveel aandacht aan maar vraag me af of dat nou wel het juiste is… Lijkt me namelijk niet echt gezond voor die tandjes als er steeds mee geknarst wordt.

If it’s happening now, we’re going to deal with it now!

Tsjah, dat is denk ik ontdekken dat ze het kunnen, dus doen ze het! Gaat van zelf weer over! Onze dochter heeft het toen ook een poos gedaan, en vanzelf weer mee opgehouden!

Manderijn

Is een fase, gaat weer over.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Senne doet het vaak 's nachts…ik hoop dus ook dat het een fase is!

Groetjes van Sascha en Senne

Lilypie Third Birthday tickers

Nou dan zit ik zelf nog steeds in die fase duurd wel lang dan want ik doe het nog steeds,nee zonder gekkigheid ik ben inmiddel 29 en kwars nog steeds.

Maar ook mijn peuter die knarst, het begon met s nachts maar van de week deed die het ook dus overdag gelukkig is het overdag bij 1 keer gebleven.
Maar hier hoop ik dat hetover gaat al denk ik dat het wel minder aan het worden is maar goed lijkt het me niet voor die tandjes want als ik dan naar me zelf kijk ik heb er echt heel veel slijtage aan over gehouden.

Ja hier nog een kleine die het doet (al bijna 1 jaar) als ze ouder zijn kunnen ze er een gebitje voor krijgen (voor 's nachts, mijn ex had er 1) Soms is het zo erg dat ik er wakker van word. Dat stop ik mijn vingers in d’r mond (duim en wijsvinger aan beide kanten) dan stopt het. Het is voornamelijk erg als ze veel indrukken gehad heeft. Ik hoop dat het overgaat iig.

ik heb idd ook z n bitje gehad ik knars nu soms nog.
het is echt iritant… ik weet het