Tandarts angst:(

ooh my god mama moet naar de tandarts. pfff
ben nou al bang en het is pas 17 april (waarschijnlijk daarom juist)
en ga nou niet beginnen van: een bevalling is erger, want ik vind een tandarts erger! mijn verstandskies linksboven moet worden getrokken (hopelijk niet gesneden) want er is aan de zijkant in het midden een stukje afgebroken (waarschijnlijk rotte kies)
wat denken jullie zou dat getrokken worden of zou dat dan nog verder afbreken??
hopelijk stelt iemand bange mams gerust

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090330/TgnF.jpg" alt=“Lilypie 1st Birthday Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/fVqIp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 01 Apr 2009 21:06:55

Ik kan je helaas niet geruststellen hier nog zo’n angsthaas voel helemaal met je mee. Ook ik laat me liever operen of een bevalling dan de tandarts hoor je bent dus niet alleen, alleen heb je er geen hol aan hahahahaha

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

nee niet echt, me moeder belde net om te vragen hoe het met het zelf gemaakte fruit ging dus ik met horten en stoten mmm ammm iii k moet nnnaar dde tttandarts
hahahaha.
zij zo: en nou nog een keer???
ik het verhaal uitleggen zegt ze van: nou mijn verstandskies was een heel stuk afgebroken en die hadden ze ook gewoon getrokken (boven dan)
en ook een verstandskies die maar voor een puntje was doorgekomen (ja iets meer natuurlijk) en die kon er ook gewoon uit…zucht…hopelijk heeft ze gelijk en wordt het niet zoals in die film Hostel van quentin tarantino

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Oh meid, verstandskies trekken stelt geen ene Zet Aa Kaa voor! Echt niet! Verdovinkje zetten en je merkt er helemaal niks van.

Ik ben al 2 verstandskiezen kwijt en als ik morgen die andere 2 zou moeten laten trekken sliep ik komende nacht geen minuut minder!

Ik kom de 17e gewoon op je schouder zitten om je te steunen.

Groetekes, Sje

ik heb er al 1 uit laten trekken sje…en ook een gewone kies kwa dat betreft ben ik beter af met een verstandskies trekken MAAR er zit een gat in (geen gaatje echt een gat aan de zijkant) en nub en ik bang dat die kies afbreekt tijdens het trekken en alsnog gesneden moet worden HEEEEEEEEEEEEELP

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

En dan nog? Als de boel verdoofd is maakt trekken of snijden toch niet uit? Sterker nog, als ze gaan snijden, wordt er ook gehecht en dan is er geen gat meer waar vuiligheid in kan kruipen wat kan gaan ontsteken.

Als ze alleen maar trekken blijft er een gat zitten wat ze niet hechten en is er een kans dat er vuiligheid in komt als de bloedprop niet goed in dat gat blijft zitten.

Dus wat is nou wijsheid? (Vroeg zij die blond is)

Groetekes, Sje

ik ben bang voor de tandarts maar zwaar hysterisch op een kaakchirurg…dat maakt het uit.
maargoed hopelijk wordt het gewoon getrokken dan is er voor MIJ niks aan’t handje en daarbij…met snijden heb je de dag erna vaak een gezicht al heb ik jou daar

enne wat is wijsheid…tja de helft van mijn hersenen zijn inmiddels ook blond dus ik weet het soms ook niet meer

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090402/NWxp.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/IkcKp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 01 Apr 2009 22:29:24

Wou dat ik je kon helpen meid, maar wij piekeren al wie er in godsnaam met Morgan moet gaan als ze ouder is. Ik ga namelijk niet eens naar een tandarts zo bang ben ik… En Mervin is geen haar beter ben ik bang.

Groetjes,

Michèle

Hier iemand zonder tandartsangst! Ik zal je zeggen: heb ook een verstandskies moeten laten trekken en vond het geen enkel punt. Lekker verdoofd en geen centje pijn. M’n moeder is al een keer of acht bij de kaakchirurg geweest en zij zegt: “Als ik moet kiezen, ga ik liever naar de kaakchirurg.” Wat Sje zegt, met verdoven en hechten en daarna goede pijnstillers heb je echt weinig last. Ik zal gewoon aan je denken de 17e en echt, je gaat het overleven!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik heb ook geen tandartsangst. Ooit 2 verstandskiezen getrokken, kroon laten zetten, wortelkanaalbehandeling gehad. Nou moet ik zeggen: ik ben nu 40 en ik heb 2 gaatjes. De rest van mijn gebit is nog keurig in tact. Dus de tandarts pest mij eigenlijk heel zelden en dat scheelt natuurlijk ook.

Ik denk maar zo: overal is een verdoving voor en er is een flink assortiment aan pijnstillers. Onnodig kiespijn is veel erger dan zo’n behandeling met een paar dagen nasleep.

3 maanden moeilijk kunnen lopen na een vacuümpomp-bevalling vond ik veel beroerder.

Dus ik lig nooit wakker van de tandarts eigenlijk.

Groetekes, Sje

hier een mevrouwtje die ook zo’n schrik heeft! En echt schrik!!! Lig er weken van wakker en door mijn spanning werkt verdoving niet. Als ik bijv een wortelkanaalbehandeling moet doen krijg ik oxazepam voorgeschreven om wat rustiger te zijn! oooo erg he.
Trekken laat ik zo ie zo nooit bij tandarts doen maar in het zkh. Die verdoving werkt veel beter en echt ik kan je vertellen dat het daar echt GEEN pijn doet!!!
Van de kaakcirurg heb ik ook geen schrik omdat ik weet dat dat niet zeer doet!

Ehhhhhh Sje,
Hahaha ik zeg altijd geef mij maar 10 bevallingen als 1x tandarts hahahahaha

groetjes en heel veel succes

Gytha

@Gytha, en ik zeg altijd “Ik ga liever naar de tandarts van dat ik pasfoto’s moet laten maken”. Vind pasfoto’s maken veel erger dan naar de tandarts gaan. Gek mens ben ik he?!

Groetekes, Sje

wahahaha
al moet ik een hele foto sessie doen!
Graag zelfs maar tandarts NO WAY!

Dat is pas erg sje

groetjes Gytha

Ik ga er ook niet graag heen hoor…maar geef me zelf 2 keer per jaar een schop onder me kont en bel voor een afspraak.
Heb liever zo lang mogelijk plezier van me eigen gebit dan dat ik over 10 jaar met een kunstgebit rondloop brbrbbr…daar krijg ik pas de kriebels van

Groetjes Marianne mama van Ruben

Vergeet ik je helemaal suc-7 te wensen voor de 17de

Groetjes Marianne mama van Ruben

Naar de tandarts gaan is voor mij ook niet echt een leuk uitje. Al is de angst nu wel minder dan toen ik een kind was. Toen schreeuwde en huilde ik echt moord en brand!

Over gekke angsten gesproken… in mijn middelbare schooltijd kende ik emand die was bang voor de … kapper !!

Ha ha ha dan lachen jullie me helemaal uit want in ben bang voor ganzen.

Groetjes,

Michèle

ben niet bang voor ganzen op een afstand…maar ze moeten niet te dicht bij
komen!!! daar hou ik ook niet zo van!
en de tandarts vind ik ook niet echt prettig…maar ik ga wel…
gelukkig maar 1 keer per jaar…februari ben ik weer aan de beurt!

groetjes enne…succes de 17e!!!

karin