Talitha, vorige week,

een zilvere medaille heeft gehaald in een turnwedstrijd. WE zijn zo trots op haar, (waren we vorig jaar ook hoor, toen ze 9de was), maar toch wel heel speciaal. Ze zit niet op selectie, wil dat wel graag, maar turnde op Niveau 14, (16 is het laagste) en dan als 2de eindigen, heel goed van haar.

heeeeeeeeeee goed zeg,ze staat echt trots te poseren

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

geweldig goed van haar zeg.

Kan me voorstellen dat jullie apen trots zijn op haar

veel liefs mignon

Wat leuk zeg!
Goed hoor Talitha!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Super!!! wat goed van je!!!
Gefeliciteerd

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hee talitha wat goed!!!

groetjes Kim, mama van

en

Joh… wauw echt gaaf. Willen we op de volgende meet wel wat van zien hoor !
Heeeeeel goed hoor meissie.

Ze heeft toch nog een kansje om op de selectie te komen, wat ik weet dat ze geweldig zou vinden. Ik heb contact gehad met de trainster van de selectie groep via email vanavond, aan het eind van vorig jaar ook. En ze mag een keer komen kijken en ik denk dat ze dan ook wat dingen moet laten zien en zo. Ik probeer er niet te veel op te hopen, maar hoop het toch voor haar. Ze wil zo graag moeilijkere dingen leren. Want anders moet ze volgend jaar misschien weer precies het zelfde gaan doen en ik denk dat de lol er dan snel vanaf is. Ze doet nu al 2 jaar het zelfde. Ze weet hier nog niets van, maar ik zal wel zien hoe ze reageert morgen ochtend.

Gefeliciteerd, wat knap zeg!

Groetjes Nathalie & Co

zo he ,wat een topper ben jij .goed gedaan hoor talitha .op naar de hogere selectie.veel succes

groetjes marielle mama van
10-10-01

Het lijkt Talitha heel erg leuk, dus ik hoop dat het gaat lukken. Volgende week gaan we kijken bij onderlinge Wedstrijd van de selektie groep. Dat raadde de trainster ook aan, dus gaan we doen, is ook bij ons in het dorp.