Tafeltje met stoeltjes?

Bianca, je hebt gelijk. We kunnen altijd nog iets anders halen. Ik ben eruit!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Anna heeft voor haar tweede verjaardag twee tafeltje en twee stoeltjes gekregen. Een setje voor boven op haar kamertje en de andere staat beneden. Ze zit er de ene keer meer aan dan de andere keer.

Meestal zit ze aan de voortafel met haar eigen stoeltje. Ze heeft nog heel lang op de grond gespeeld en doet dat nu nog. Misschien is inderdaad een speelkleed wel handig.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80135298
Dit is de link naar de kast die ik bedoel Benick.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60120617
En dit is het tafeltje.

Kost bijna niets en je hebt er zeker iets moois voor. En ik had zoiets van wordt het tafeltje lelijk dan kopen we weer een nieuwe.

@Pranger. Hey bedankt dat je het even hebt opgezocht voor mij. Ik zal het thuis bekijken, ben nu op mijn werk en hier kunnen we niet op de site van de ikea

Waar hebben jullie het “speelhoekje” gemaakt eigenlijk, ben ik ook wel benieuwd naar. Wij hebben best een ruime woonkamer maar er staat ook een muur in de woonkamer waardoor het zicht in de rest van de kamer verdwijnt. Moet ik ook nog over nadenken wat nou de beste plek is.

Liefs Bianca

Nora’s box is al een aantal maanden weg, maar nog geen tafeltje voor terug gekomen… Ze heeft wel een eigen luie stoel waar ze graag zit en komt tegenwoordig zelf op de bank en de stoelen (hou mn hart regelmatig vast met haar klimenthousiasme…) Ga toch even die link bekijken, want tis denk ik toch wel leuk. Kleuren enzo doet ze op haar kinderstoel (we hebben er zo een met een tafeltje eraan vast)

Leuk topic wel!

groetjes!

Lilypie Second Birthday tickers

Voor een kleed kun je ook naar www.speeltapijt.com

@Pranger. Bedankt. Dit is precies hetzelfde tafeltje met stoeltjes wat ik bedoelde. Het lijkt me alleen een beetje hoog maar misschien valt het mee “in het echt.” Heb je nog kussentjes op de stoeltjes of gewoon zo? En die kast is open. Heb je die in de woonkamer aan de muur gemaakt of hoe heb je dat gedaan? Kan er veel speelgoed in?

Het speelkleed heb ik ook bekeken. Maar wij hebben al een speelkleed. Ik zoek een kleed in een effen kleur en dan het liefst een neutrale. Maar ik denk dat ik eens bij de Kwantum of zo ga kijken. Wil er niet al te veel geld aan uitgeven.

Nick komt ook regelmatig op de bank en het zou handig zijn als hij er zelf kon opklimmen. Ik zal dan ook af en toe wel mijn hart in mn keel hebben ha,ha. Maar zijn beentjes zijn nog iets te kort geloof ik want hij redt het net niet…

Ik ben van plan om in het weekend eens naar de ikea te gaan. Dan laat ik de box nog eventjes staan voor de zekerheid en dan zet ik de stoel met tafel er vast neer. Kijken hoe het gaat en hem laten wennen aan zijn nieuwe plekje. En dan kan mama ook even wennen

Als jullie nog meer tips hebben voor een leuke speelhoek (bijv kasten/opbergmeubels) dan geef ze maar door hoor. Tenslotte blijft het hoekje voor een lange tijd en moet het toch ook leuk zijn en een beetje bij de woonkamer passen…

Liefs Bianca

Niks box nog even laten staan. Ik was het van het weekend helemaal zat. Heb alles weggehaald. We zijn smiddags naar de Ikea gegaan (jemig wat een drukte daar weer!). En we hadden mazzel. Het tafeltje met 2 stoeltjes (echt super) waren nog een afgeprijst ook! We hebben er ook nog een mooi karpet/tapijt gevonden voor maar 15 euro dus KLAAR!
Gelijk opgebouwd natuurlijk en het staat echt geweldig. Nick is er al aan gewend en vindt het helemaal leuk. Alleen gaat meneer niet zitten op het stoeltje maar hij klimt erop en wil vervolgens de tafel op. Maar ja, dat leren we hem nog wel af.
Hij heeft in ieder geval al heerlijk kunnen spelen in zijn hoekje alsof het nooit anders is geweest.

We zijn er superblij mee dus mocht er iemand anders nog twijfelen… Gewoon doen!

Groetjes Bianca