Taart!

Hier de taart die ik voor Luca’s eerste verjaardag heb gemaakt. Ik vond het nog best moeilijk!!! Ik had eerst het verkeerde recept voor de cake, dus de eerste mislukte. De tweede ging wel goed gelukkig. Toen die marsepein
Wat een plakzooitje zeg. Maar ik ben best trots op het resultaat
Al weet ik niet of ik het nog een keertje ga doen !!!

Gewijzigd door - mamaKim op 25 Jun 2006 19:25:57

Geweldig toch! Ik doe het je nog niet na. Wij zitten straks op de camping met Joels 1e verjaardag dus zal het wel niet zo’n mooie taart worden als die van Luca. Gefeliciteerd nog trouwens. Was het een leuke dag? Na de nodige stress vooraf. Het is wel omgevlogen he dat 1e jaar. Ik zag op jullie site dat jullie heel veel leuke dingen hebben gedaan met Luca! Op naar z’n 2e dan maar he!
Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hahaha nou, mooi hoor. Ik heb hier een doos met rubberen handschoenen staan en die blijken super voor het werken met marsepein. Ik vind het ( zeker voor een eerste ) een super mooie taart geworden. Toch maar op naar een 2e ?

Nou hier mag je best trots op wezen hoor!
Ik begin er niet eens aan.
Vond Luca de taart wel lekker? Hoe gaat het nu met Luca?

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker[/img][/img]

hIJ IS SUPER!

iK HEB ER EENTJE BIJ DE hema BESTELD. Vind het wel erg knap hoor, zelf 1 maken.

Leuke dag gehad?

Tessie

een redelijke dag gehad Luca is ziek geworden, waarschijnlijk de 5e of 6e ziekte. Dus heel gezellig was het niet helaas!!! Ach… je hebt zo leuk in je hoofd zitten he. Hij heeft dus geen stukje taart op, wilde hij niet
Dus eigenlijk moet ik er nog 1 maken!!!

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Hoi Kim, Ik vind het een supermooie taard !
Even mooi als bij de bakker
Was hij ook net zo lekker ?

Hij is heel leuk geworden zeg!
En dat voor een eerste taart, echt knap hoor!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Hij is heel leuk geworden zeg!
En dat voor een eerste taart, echt knap hoor!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Mooi hoor die taart. Vindt het knap dat iemand dat kan maken. Ik heb daar geen geduld voor.

Groetjes van Bianca mama van Jeremy

Hoi,

Ik vind hem echt gaaf. Kan hoor, zou dat zelf niet gekunt hebben (denk ik). Echt petje af. Jammer dat Luca ziek werd. Maar ik hoop dat het nu een beetje beter gaat met hem.

Groetjes,
JacqKie.

Nou knap gedaan hoor, dat doe ik je niet na hoor.

Wij komen op Lisa haar verjaardag terug van vakantie, ik bestel gewoon een taart hoor.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Gaaf joh! Heb je vloeibare kleurstof gebruikt (vanwege t plakzooitje hihi) ik gebruik altijd gewoon kleurgel en nooit plakkerig tenzij ik t te lang kneed maar ik kleur altijd paar uur van tevoren… Echt super hoor!!!

Groetjes, Els

Wauw mooi hoor!

Groetjes Nathalie & Co

quote:
Heb je vloeibare kleurstof gebruikt (vanwege t plakzooitje hihi) ik gebruik altijd gewoon kleurgel en nooit plakkerig tenzij ik t te lang kneed maar ik kleur altijd paar uur van tevoren..

Ja, ik kon even geen andere vinden. Ik wist wel dat poeder, of gel beter was, maar ach!! Ik heb gewoon ook wat meel gebruikt, en daarna met een nat kwastje het eraf geveegd… je moet toch wat.

En hij was echt lekker, ik kan niet anders zeggen! Beetje trots maar

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Voor de volgende keer: in Purmerend zit een taartenwinkel (piece of cake, geven ook erg leuke en betaalbare cursussen) en op inet kun je t online bestellen via www.deleukstetaarten.nl

Groetjes, Els

Goh wat creatief zeg!
Je mag er over 2 weekjes ook wel een voor Ruben maken

Groetjes Marianne Mama Van Ruben