Taal and spraak problemen

hi, ik ben new hier, ik kom vanuit afrika kenya and mijn man is nederlands, mijn dochter heeft ook achterstand van taal and gaat ook naar logopedist.
zij is ook op auris audio centrum getest and heeft 100 iq- de audio centrum wil met haar rugzak proberen maar de school waar zij zit since 5 februari 2004 wil zij naar speciaal school
zij si bijna 5 and na 1 september zomer vakanstie is zij begonnen met praten want daar komt door nieuwe juf en zij vind haar aarding, zij is vorruit gegaan met onwikkelinng maar niet vergelijk met klas genootjes, voor the rest zij is gelukkig en wij probieren haar te helpen, denk jullie moet ik haar gelijk naar speciaal school aangeven?. ook haar concentratie is kort in locaal. soory for mijn taal

ik kom uit kenya .ik heb twee kinderen met een nederlands man, meisje van bina 5 en jongen van bijna 2

niet doen laat je kind niet naar een andere school plaatsen omdat ze een achter stand heeft daar is ze niks niet minder om hoor .
mijn broertje van acht heeft dit probleem ook nu wil school hem met allelei manieren van school af krijgen .
tot de ergste problemen toe .
en ook nu doen we hem nog niet van school hij heeft maar een probleem en niet dat van alle vakken dus waarom zou hij naar een andere school moeten ,
omdat de leraren te lui zijn om iets te doen .

ik blijf dus bij mijn standpunt niet naar een andere school

gr de mama van leyla

veronique daniels

sorry maar een kind wat een spraak taal probleem heeft en een achterstand kan op gewoon onderwijs ont zettend ondergesneeuwd raken