't houd ook nooit op

Het is weer zover, mn ventje alweer ziek…
Ditmaal met overgeven & kokhalzen…
Begin al bijna de schuld op mezelf af te schuiven dat ie aldoor ziek is…
Ook heeft ie een behoorlijke loopoor, dus had zijn bedje al wat hoger gezet bij het hoofd zodat de druk wat minder is, maar meneertje kruipt nu meer naar beneden toe zodat hij weer recht ligt…
Pppff… Ik word er zo langzamerhand niet goed van!
De arts wie ik gesproken heb 8 april in 't ziekenhuis zei dat kinderen vaak ziek mochten zijn, zo’n 12x per jaar ( dus als je nagaat, iedere maand wel een keer ) maar na mijn idee is mijn kereltje het wel vaker, en ook om de haverklap…
Hij gaat nog niet naar de creche oid, en komt dus voor zover ook niet in aanraking met andere kinderen…
Voor de rest vraag ik me echt af wat et zou kunnen zijn… Een verslechterde imuunsysteem? Tja hoe ga ik daar achterkomen, als geen een me serieus neemt…
Ik heb inmiddels al wel een nieuwe huisarts, dus als dit maandag nog zo is bel ik hem wel, maar ik word er zelf ook helemaal gestoord en gestressd van…
Ik ben alleenstaand, en in die zin ook niet echt familie die me steund, dus ik sta dr echt alleen voor, en dit breekt me zo langzamerhand echt wel een keer op zo met die ziektes…
Ik heb toen al een keer bij het ziekenhuis gezegd test hem desnoods op alle ziektes die je maar kunt hebben maar dat doen ze natuurlijk ook niet zomaar…
Nouu ja maar afwachten dus, en niks doen het weekend…
sorry, dit was een lekker klaag momentje…

Nathanael is van 10-06-09

Hè, bah, alweer?! Dat is inderdaad wel apart zeg. Ik hoop dat je nieuwe huisarts iets voor jullie kan betekenen. Sterkte ermee en toch een fijn weekend!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik las al in een ander topic dat je ventje ziek is, toen dacht ik ook ‘huh alweer of nog steeds?’ Maar alweer dus… balen zeg, kan me voorstellen dat je je onderhand wel afvraagt wat dit nu steeds is! Morgen meteen bellen en alles eens goed doorspreken met je nieuwe huisarts!

Sterkte en beterschap voor je ventje,
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Overgeven is nu over, maar het algemeen ziek zijn nog niet! Nu weer koorts…
Had gisteren al contact met de assistent van de ha ( een vriendin van mij ) en een Internist ( kennis van mij ) en die vinden het ook allebei erg appart dat hij continu zo ziek is…
Dus morgen een afspr maken bij de HA had vandaag al gebeld maar moest de koorts nog maar even aanzien, omdat dit de eerste dag koorts is en dat het waarsch van het overgeven een bacterie is die door het lichaam nu word afgewezen en daarom krijgt ie koorts, en dan bespreek ik ook meteen of er niet verder onderzoek naar kan worden gedaan waarom hij elke keer zo ziek is en zo gauw achter elkaar…
Tuurlijk, kinderen zijn over het algemeen vaak ziek en zo bouwen ze ook weer weerstand op, maar dit is wel extreem vaak!!
De kinderarts die ik 8 apr had gesproken zei ook dat kinderen ongeveer 12 x per jaar ziek mochten zijn, dus elke maand wel een keer, maar hij is wel vaker dan dat ziek en ik word er zelf ook niet goed van!
We hebben gisteren ook samen van 1 tot half 6 geslapen, hij om dat ie moe was en niet lekker, en ik ook omdat ik moe ben van alles!
Geen moederdag gevierd dus, niet even erop uit geweest, maar alleen geslapen en in huis gehangen…
Vanmiddag komt die kennis van mij die dus Internist is voor ons koken om ons alsnog een beetje te verwennen dus dat is wel erg fijn, maar ik baal hier wel ontzettend van…
Soms ben ik ook wel eens bang dat het dalijk iets ergs is ofzo…
Ik weet het niet meer, maar ben er wel klaar mee zo langzamerhand!
Nou ik hoor 'm dus ik ga gauw naar hem toe!

Nathanael is van 10-06-09