Het is weer zover, mn ventje alweer ziek…
Ditmaal met overgeven & kokhalzen…
Begin al bijna de schuld op mezelf af te schuiven dat ie aldoor ziek is…
Ook heeft ie een behoorlijke loopoor, dus had zijn bedje al wat hoger gezet bij het hoofd zodat de druk wat minder is, maar meneertje kruipt nu meer naar beneden toe zodat hij weer recht ligt…
Pppff… Ik word er zo langzamerhand niet goed van!
De arts wie ik gesproken heb 8 april in 't ziekenhuis zei dat kinderen vaak ziek mochten zijn, zo’n 12x per jaar ( dus als je nagaat, iedere maand wel een keer ) maar na mijn idee is mijn kereltje het wel vaker, en ook om de haverklap…
Hij gaat nog niet naar de creche oid, en komt dus voor zover ook niet in aanraking met andere kinderen…
Voor de rest vraag ik me echt af wat et zou kunnen zijn… Een verslechterde imuunsysteem? Tja hoe ga ik daar achterkomen, als geen een me serieus neemt…
Ik heb inmiddels al wel een nieuwe huisarts, dus als dit maandag nog zo is bel ik hem wel, maar ik word er zelf ook helemaal gestoord en gestressd van…
Ik ben alleenstaand, en in die zin ook niet echt familie die me steund, dus ik sta dr echt alleen voor, en dit breekt me zo langzamerhand echt wel een keer op zo met die ziektes…
Ik heb toen al een keer bij het ziekenhuis gezegd test hem desnoods op alle ziektes die je maar kunt hebben maar dat doen ze natuurlijk ook niet zomaar…
Nouu ja maar afwachten dus, en niks doen het weekend…
sorry, dit was een lekker klaag momentje…
Nathanael is van 10-06-09