of nah ja erger, ik kon er wel om lache, moeder in kwestie misschien niet altijd! maar het was weer ff een wijze les…
waarom we ff nog geen tweede willen, was namelijk gisteren in de speeltuin en daar kwam een mama met 2 meiden, en dan van het ‘caliber’ pipzilla…
eentje van 3 en half en eentje van net 2… nou nou nou …ik dacht dat ik een patjakker had…
zij had er 2…de ene hing ondersteboven in de schommel, en de andere aan het klimrek… te bengelen… ogen te kort en vooral handen !!! het waren allebei van die meiden met peper in de kont… halleluja !!!
ze zei zelf ookal, man man, ja het is behoorlijk pittig hoor, zo 2 vlak op elkaar, je hebt ogen handen en benen te kort… ook deze ‘schatjes’ waren om 6.15 uur wakker… Phhhfff schiet mij maar lek dacht ik !
maar ik moet zeggen … (beetje gemeen is dat soms, maar ja zo werkt het nu eenmaal ) ik was toch weer ff blij dat ik maar 1 zo model in me woonkamertje heb, die smiddag toch nog ff 2.5 uur naar haar bed ging, want de mama van de speeltuin, de jongste ging wel slapen maar de oudste nie meer, dus die heeft ook nog geen grote pauze smiddags, petje af voor haar hoor!!!
Pippy is geboren 17.07.2009