ahhgggrrrrr… kenne ze die peuterpeuberteit nie afschaffen, per direct! degene die het voor mekaar krijgt, krijgt de nobelprijs voor de vrede!!!
Ik word dr echt knetterknetterlijp van …vanmorgen 7 uur wakker…ik hebt tot 9 uur me oordoppen ingehouden…want het was jengen, drengel… op den top, boterham met appelstroop… nie goed, toen met smeerkaas, wilde ze die met appelstroop weer… jassie aan, nee nie die zwartwitte, want haar jackky wilde ze zowieso nie, heb je dr vechtend half in die jas hangen, nee ik wil die andere… ghhrrrr…
niks , nada, njet, ze wil het nie, of het is nie goed, en dan zet ik ff een keel op, die 4 buren verderop nog te horen is !
ik ben gisteren ff helemaal doorgeflipt (ja deze moeder heeft dat wel eens… want dan krijg ik het gevoel dat ik gewoon weg wil, weg van hier, weg van kind, naar rust en stilte…) dus papa is met haar op pad gegaan en mama is met een bonkend hoofd dr bed in gekropen, kon het echt nie meer hebben !!
ik had vandaag de afspraak met haar, en vooral met mezelf, ik ga niet naar haar luisteren zolang ze niet normaal praat, janken en jengelen doe ik nie aan, dat hoor ik gewoon niet … klaar ! tot nu toe werkt het redelijk, het boodschappen doen ging net goed (owww en we moeten vanmiddag nog naar de tandarts, halleluja neemt me moeder haar daarna mee, en dan gaan manlief en ikke ff naar een nieuwe wagen kijken… ff gewoon zonder kleuter…) hopelijk gedraagt ze zich bij oma, want die is nie voor de poes hahahahaha!
maar damn… je word dr echt lijp van, en nu las ik jullie bemoedigende berichten,dat het met 3 ook nog nie over is…en dat ze dan nog ff lekker brutaal en jennerig gaan worden, jieppieee hahahaha, wat een feest!!!
(sorrie moest ff me frustratie ergens kwijt hoor )
gelukkig weet ik dat vele hier in hetzelfde schuitje zitten en dat schenkt toch altijd troost,
ik ga dr nu ff eentje op bed gooien en meteen de oordoppen in ! hahahaha
Pippy is geboren 17.07.2009