*^@%%^!%@*t!)_)!_

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ben dus al me foto’s kwijt vanaf 2005

ik denk kids zijn er allebei niet,kan ik ze mooi even bestellen en dan branden op cd
gelijk sorteren dat ieder zijn eigen cdtje heeft

en nu weg foetsie nada nopes niks geen foto’s meer

potverdriedubbeltjes heb er gewoon koppijn van

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

ooooooo ik herken het echt balen he!
Hier ook zo geweest. alle foto’s op de pc staan en we zeiden al een tijdje we zullen weer eens wat op cd zetten maar werd steeds uitgesteld!
En wat denk je pc kapot poef alles weg. Nu was de harde schijf wel nog goed dus kunnen ze er de foto’s gelukkig nog van af halen.
Nou ik was erg opgelucht. fffffffff dacht dat ik er wat van kreeg!

Maar balen dat alle foto’s van je weg zijn.
Zijn ze helemaal van de pc af??

groetjes Gytha

Gewijzigd door - gytha en Lieke op 14 May 2008 15:17:45

heb je ze geupload bianca ? Dan kan het zijn dat je ze daar nog in een pa heb waar je ze besteld hebt. Anders kijken of je daar ook op een cd kunt bestellen of zo.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

nee was het maar waar astrid,maar ze zijn gewoon helemaal weg van de pc

heb overal gekeken,maar in geen 1 map staan nog foto’s

alleen van dit jaar nog maar die stonden in afbeeldingen en deze in een aparte map om te bestellen

misschien dat een neef nog een back up heeft van de pc toen hij hem heeft geinstaleerd

maar baal wel hoor gewoon 2 jaar foto’s weg van ons en de kids

Dylan & Kaitlyn

Oh wat balen zeg!

Groetekes, Sje

Dat is echt $#@&(&^!!! Grr!

Ik heb dat ook met een kapotte harde schijf, gewoon 1,5 jaar foto`s weg. Na ja, ze staan er nog wel op, maar de schijf is op de een of andere manier ontoegankelijk. Net nu de kids nog zo jong zijn en ze zo veel en snel veranderen. Ik blijf hopen op iemand die ze er alsnog voor me vanaf kan peuteren.

Asje, het hangt er vanaf of je harde schijf vanaf een andere schijf nog te benaderen is of je ze eraf kunt halen. Een soort rescue-disc-idee. Mijn man heeft zo ook eens alsnog gegevens van een kapotte harde schrijf gekregen.

Dus als je iemand in je omgeving hebt die heel handig is op ICT-gebied, even navragen of die iets voor je kan doen.

Groetekes, Sje

ik wil hem wel even langsbrengen hoor, aar ik denk niet dat het gaat lukken. Deze schijf was de 2e schijf die we erin hadden. Veel virussen zijn nl op windows gebrand en met die op een andere schijf, zouden onze foto`s wat veiliger zijn. Tja, moet ie het wel doen, de schijf draait wel, maar bied geen toegang meer, waarschijnlijk door een kras op de printplaat of zo. Maar ik hou hoop dat ik iemand vindt die ze er vanaf kan krijgen.

Start de computer wel? Dus met andere woorden, is de opstartschijf goed?

Kras op de printplaat kan alleen als je in de computer bent geweest en hem beschadigd hebt. Die kan niet ontstaan uit zichzelf. Dus als je niet in de computer aan het sleutelen bent geweest, zit er geen kras op de printplaat als het goed is.

Groetekes, Sje

Ja, dat klopt, maar dat was manlief wel geweest.}
De schijf is er even uit geweest. De andere schijf start wel gewoon, deze ook wel maar je komt er niet op. Ook al via een andere pc geprobeerd, maar niks. Je hoort hem wel draaien, dus dat werkt wel nog.

Heb hier even overlegd met mijn privé-helpdesk. Je moet aan een harddisk zien te komen met precies zo’n zelfde printplaat. Dus op internet advertentie plaatsen dat je op zoek bent naar een bepaalde harddisk/printplaat. Of zoeken naar advertenties die zo’n harddisk aanbieden. Printplaat eraf en overzetten op je defecte harddisk. Dat zou het op kunnen lossen. Ik heb evt. een betrouwbare techneutensite voor je als je inderdaad deze oplossing zou willen gaan proberen en een betrouwbare aankoop wilt doen.

Wat dat draaien van de disk betreft, het kan zijn dat je hem inderdaad hoort draaien maar dat de kop stilstaat. Dus dan doet-ie inderdaad ook niks en dat probleem kan losstaan van de printplaat.

Het zijn allemaal theorieën maar we zitten gewoon voor je te brainstormen om een oplossing te vinden.

Groetekes, Sje

meiden breek weer ff in hoor

heb ze teruggggggggggggggggggggggggggggggjahoeeeeeeee

neef is geweest en hebben we maar gezocht op jpg en toen kwamen ze tevoor schijn,maar ze stonden in een map die ons al helemaal niet bekend was

maar ben op gelucht nu hoor

vanavond ff snel bestellen en alles op orde maken

Dylan & Kaitlyn

Oh wat super meissie! Gelukkig maar! Wat zal jouw hart een sprongetje hebben gemaakt.

Nu de foto’s van Asje nog en dan is het geluk in dit topic weer helemaal compleet!

Groetekes, Sje

Joepieeeeeeee, das 1. Jaaaaaa nu ikke nog, pffff

Nou aan het werk dan, ga op zoek naar zo’n harddisk zoals ik daarstraks schreef.

Groetekes, Sje

ja ja ja ja, even zoeken welk type en zo, ik heb m niet hier nl.

Wel fijn dat je ze terug hebt!