Sylvie slaapt supergoed in haar peuterbed!


#1

We zijn echt supertrots op Sylvie. Vorige week maandag sliep ze voor het eerst in haar peuterbed en het is net of er niks is veranderd!
Ze slaapt er net zo goed in als in het ledikant. Ze gaat 's avonds 19.00 op bed en gaat meteen slapen en ze word 's morgens 7.00 wakker en dan gaat ze lekker spelen en brabbelen.
En waar we helemaal super trots op zijn. Als ze overdag op bed gaat dan horen we meestal 5 minuten later allemaal muziek, gerommel en gebrabbel en is mevrouw leuk aan het spelen. Als we dan een kwartier later weer gaan luisteren en/of kijken ligt ze heerlijk in bed te slapen.
Ze klimt (alleen overdag!!) dus wel uit bed om te spelen, maar gaat er ook helemaal zelf weer in liggen om te slapen!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#2

Top. Wat fijn dat de overgang zo soepel is verlopen! Hopelijk blijft ze zich zo keurig gedragen in haar nieuwe bed

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#3

zo wat goed en snel ook. Demi slaapt nog in zijn ledikant, we zitten al te denken wanneer we over gaan op een peuterbedje maar voorlopig nog niet denk ik (hij ligt ook nog steeds in een slaapzak)
grappig zo’n klein hummeltje al in zo’n bed en dat het gelijk zo goed gaat (ben zo benieuwd als het eenmaal zover is hoe Demi het zal doen…

groetjes

Gewijzigd door - mama van Demi Jay op 13 Sep 2011 23:49:39


#4

Wat fijn dat dat zo goed gaat zeg!


#5

Wat fijn dat het zo goed gaat!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers


#6

Nou super zeg & wat zoet dat ze overdag zelfstandig speelt en uiteindelijk toch d’r bedje in stapt om te gaan slapen.
Was denk wel ff wennen zo’n kleine meid in 't grote bed? Je bent 't ledikantje gewend en dan is dit wel een mega bed.


#7

@Lencios: Hihi ja dat hadden wij ook niet verwacht dat ze ZO lief zou gaan slapen erna Nu gaat ze trouwens bijna altijd direct slapen en niet er meer uit om te spelen
Maar het wennen valt heel erg mee hoor, want ze heeft een peuterbed he, niet een eenpersoons. We stonden juist verbaasd te kijken hoe ontzettend klein die bedjes zijn! Je kan ze zo optillen en ergens anders neerzetten

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#8

Ik heb me nog niet zo verdiept in de peuterbedjes, maar wist idd ook niet dat ze zo klein zijn.
We laten de oudste voorlopig denk nog wel in z’n ledikantje. De jongste ligt nog in een wiegje maar duurt niet lang meer of hij groeit eruit. Dan halen we er nog een ledikantje bij denk want de oudste is nog niet toe aan een peuterbed. Hij kan er niet uitklimmen en ik vind dit ook nog wel makkelijk.