Sylvie met Louise heeft gespeeld! :D

Ik ken Miranda en Louise alleen maar van ikkeben.
Daarna op hyves, msn en mail
Maar ik ben gewoon eens met de bus naar Groningen gegaan om ze op te zoeken
Met Sylvie 1 uur en 20 minuten met de bus onderweg geweest Het ging ontzettend goed. Sylvie vond het allemaal reuze interessant!
Eenmaal bij Miranda en Louise klikte het meteen.
Louise vond het in het begin wat spannend terwijl Sylvie druk aan het spelen was
De 2 kleine dametjes hebben zich goed vermaakt. Het was super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!
Waar ikkeben al niet goed voor is

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 28 Jan 2011 19:46:25

Gewijzigd door - goudvisje20 op 01 Feb 2011 11:12:21

Dat ziet er gezellig uit! Maar ik ben de nicknames van Miranda en Louise hier op ikkeben even kwijt…weet zo even niet wie dat zijn…

Zo spreken Erik en ik ook wel eens af met Sandra, Anne (lalala) en Anna (kikie). Ook via Ikkeben leren kennen. Zij wonen dichtbij elkaar, dus spreken regelmatig af en Erik en ik voegen ons daar af en toe bij. Leuk hè, dat het dan klikt. Toch wel een toevalstreffer.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wat gezellig!!! Leuk als je zo via ikkeben bevriend raakt

Khad al wat foto’s gezien op Hyves Superleuk zo! Hier woont er denk ik niet echt iemand in de buurt met een kindje van ongeveer dezelfde leeftijd en ik ben ook niet echt iemand om initiatief te tonen zeg maar hihi…

Leuk en gezellig!!
Enne… die tijd is nog goed te doen
Zo te zien hebben de dames het gezellig gehad. De mama’s ook?

Liefs, Anne

Leuk om zo af te spreken! Waar zo’n site al niet goed voor is…
Ik zou het ook wel leuk vinden om met iemand van hbier af te spreken, maar ik heb nog niemand gevonden die in de buurt van Purmerend woont…
Maar over niet al te lange tijd gaat Luka naar de PSZ en kan hij daar met kindjes spelen, ook leuk!

Leuk zeg om elkaar zo te ontmoeten… Er wonen wel wat die hier in de buurt wonen, maar om zelf het initiatief te nemen zou ik niet zo snel durfen…

Liefs, Melanie

En zo ga ik in febr bakmama met haar boys ontmoeten… !!! Spannend … maar super leuk!!

Wat leuk mini-boy! Spannend hoor!

Liefs, Melanie

Wat leuk! En zo willen wij nog steeds de drieling ooit samenbrengen: Morgan, Rico en Eva! Moet toch wel een keer gaan lukken Michele en Inge? Wat de anderen kunnen, kunnen wij ook!

Groetjes Rainbow, trotse mama

wat leuk zeg!
enne ik moet eerlijk bekennen: nog nooit van miertuh gehoord

@Rainbow: ja dat had ik dus OOK gemaild naar je hahaha vreselijk
idd die 3ling MOET samenkomen!! HELL YEAH!!!

quote:
Jeeeaaaaah leuk met MINIBOY daten!! Nog eeehm... hoeveel nachtjes nog..??? 24 ofzo toch? Hahahahhaa Super spannend! Maar erg leuk!! We hebben dr al zin in!

wonen jullie ver van elkaar af?
Hmm Jij Sje ik en Rainbow wonen ook niet zo heel ver van elkaar af.

Hahah ineens wordt er overal gedate?

Super leuk hoor. Ik heb zo aan Ikkeben ook mijn vriendinnetje Brenda overgehouden. Maar zij is inmiddels niet meer actief hier.

Sascha en Senne wonen ook niet zo ver van mij vandaan, en de meiden schelen niet zoveel in leeftijd dus wie weet komt t daar ook nog eens van?

Enne zijn er nog wel meer die ik graag nog wel eens in real life zou willen zien maar dan wordt het toch wel weer een eindje verder rijden…

Haha, ja zo wonen er best nog wat mensen bij elkaar in de buurt!
Miremady woont ook in Rotterdam, en Den Haag is voor mij ook niet ver.
En sommige delen van Brabant vallen ook wel mee

Liefs, Anne

Als je naar Middelburg rijdt over de A58… kom je ALTIJD langs ons dorp even afslagje eerder nemen, lijkt me super leuk!!!

Wat leuk dat ze zo lief samen gespeeld hebben. Zo te zien op de foto’s hebben ze het idd erg naar hun zin gehad. Blijft toch erg leuk dat je elkaar via een forum leert kennen. Zo heb ik al vaak met Kikie afgesproken en ook al een paar keer met Lala en Mriek. Echt heel erg leuk.

Groetjes,
Sandra

@Anne: is helmond ver van jouw? daten?

Oei, Helmond is wel heel ver weg
Maar als je een keer een ritje met de trein wil maken met Rico

Liefs, Anne

Vanaf hier zou ik zo naar Anouk kunnen rijden… 30min. en volgens mij ook naar Woezel

Liefs, Melanie

quote:
Oei, Helmond is wel heel ver weg Maar als je een keer een ritje met de trein wil maken met Rico

Liefs, Anne

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/l8zop1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

of jij met seth?