Sylvie loopt met grove motoriek voor :D


#1

Sylvie ging gisteren bij oma voetballen in de woonkamer. Oma had een nieuwe bal voor haar gekocht een grote zachte met van die piepschuimballetjes er in
Maar Sylvie tilt echt al haar beentje op om tegen de bal aan te schoppen.
Ja serieus, ze blijft dan echt op 1 been staan en tilt de andere helemaal op om tegen de bal aan te schoppen!
En de laatste week bukt ze ook steeds om speelgoed van de vloer te rapen. Dan gaat ze echt een beetje door haar knietjes en pakt iets op zonder om te vallen of evenwicht te verliezen.
Ze begint ook al wat te rennen.
Ze begint ook met dingen te gooien en ze kan al heel goed uit een normale beker drinken als ik hem vasthoud. Als ze hem zelf vasthoud kiepert ze hem nog in 1 keer achter over
Ik was even aan het kijken op de website die Mriek laatst had gegeven:


Maar wat Sylvie nu dus doet staat allemaal bij kindjes van 1,6-2 jaar en ze is nu 1 jaar en 21 dagen.
Herkent iemand van jullie dit?
Ze kan alleen nog niet zelf gaan staan zonder zich vast te houden aan bank/tafel ofzo.
Loopt ze echt zo ver voor of zijn die leeftijden van de site erg breed genomen?

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 22 Apr 2011 18:56:14


#2

Het zijn natuurlijk gemiddelden op die site, dus als Sylvie sneller is, dan is ze dus sneller Wat grove motoriek betreft is het een rappe, jouw meissie. Leuk!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#3

Wat goed dat ze zo voorloopt met haar grove motoriek. Ik heb de site net ook bekeken. Met sommige dingen liep Tim een stuk voor, maar met andere dingen weer achter. Tja, daar zijn het natuurlijk ook gemiddelde voor De een is in het een sneller en de ander weer met andere dingen.

Groetjes,
Sandra



#4

Je hebt inderdaad een super snelle knappe meid!!
Goed hoor Sylvie, ga zo door.

Liefs Shirley


#5

goed hoor! ik had ook is zitten kijken uit nieuwschierigheid.
op bepaalde dingen loopt rico voor en op een aantal dingen gewoon gelijk.
maar het is wel leuk als ze ineens voor liggen op dingen, wordt je trotse mama van! dus ik snap at je het helemaal super vind!