Sylvie klimt zelf de trap op!


#1

Jaaaaaaaaaah echt waar!! Het is echt ongelooflijk!!! Wat is dat een slimme meid zeg!!
Ze is 10,5 maand!! En ze heeft vanavond BIJNA de hele trap opgeklommen naar boven. Helemaal zelf!!! Papa stond achter haar en ik boven haar, maar we hebben haar geen een keer geholpen.
Het is zelfs best een moeilijke trap, want er zit een bocht in
Zo schattig om te zien. Ze gaat eerst op haar knietjes en dan pakt ze de volgende tree en gaat ze staan en kruipt ze op de volgende tree op haar knietjes. Ik vind het toch zoooooooooo knap he

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 16 Feb 2011 20:46:32


#2

Ha ha ha geweldig he als ze dat ineens kunnen. Wij kwamen er achter dan morgan dat kon omdat ik achter met hoorde oh poes en ik me bedacht dat mickey toen halverwege de trap lag…

Groetjes,

Michèle


#3

Oeps Haha
Nou gelukkig gebeurt dat bij ons niet, er zit gelukkig een deur tussen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#4

Ha ha ha die is er toen bij ons ook tussen gekomen of altans een traphekje, we dachten dat ze er nog geen notie van had toen

Groetjes,

Michèle


#5

Haha ja kan ik me voorstellen
Die willen we hier toch sowieso ook wel hebben hoor, traphekjes.
Maar als je dan zo’n klein meisje zo de trap op ziet klimmen, dan denk je echt jeetje dat jij dat al kan hihi

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#6

superknap van Sylvie!! jeetje en zo vroeg al!knap hoor dat ze die klimbehoefte nu al zo heeft. rico had dat pas nadat hij anderhalf was. en eraf kan hij nu redelijk maar bij de laatste 2 treeen lijkt hij een skieer. haha glijd ie er bijna af gerum dus alleen is geen optie