Gefeliciteerd met je verjaardag en een leuke dag!
Groetjes,
Sandra
Van harte gefeliciteerd Een hele fijne dag! Hier is het prachtig weer, ik hoop bij jullie ook!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Gefeliciteerd Meid,
Hoop dat je een leuke dag hebt gehad, en lekker verwend bent
Liefs, Anne
Oeps, te laat. Maar alsnog; Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
Groetjes Natasja
Hihi thanx allemaal
Ik heb mn verjaardag in Frankrijk gevierd (cadeautje van manlief ). Gisteravond thuisgekomen, dus vandaar dat ik er nu pas ben.
Niet dat ik zo materialistisch ben… maar ik vind het wel een beetje jammer dat hij niet voor een cadeautje heeft gezorgd dat de kindjes konden geven…
Verder natuurlijk wel een leuke dag (week ) gehad.
A.s. zaterdag vier ik het samen met zoonlief (die is de 17de jarig) voor familie en vrienden enzo. Dus cadeautjes komen er vast nog wel. Hahaha
@Suszje: ik had je toch op hyves al gefeliciteerd of niet?
anders sorry en ben ik veelste laat en alsnog van harte gefeliciteerd en honderd knuffels en kusjes van mij en Rico
Nou op het moment slaapt ie!
Hana maar voor de rest moet ik ook zeggen dat het me tot nu toe alles meevalt!!!
Wel elke dag natuurlijk even kijken hoe lang het nog duurt, maar verder eigenlijk niet echt.
Daar komt wel bij, ALS hij er dan een keer over begint, mensen meteen aan hem gaan vragen wat hij wil hebben… en dat is wel een hele moeilijke vraag! Want hij wil een WII, een fototoestel een een ridderkasteel van playmobil maar dat vind iedereen dan weer te dure cadeaus.
Spelen doet hij niet… zegt hij zelf ook, dus weet niks te vragen.
(fototoestel krijgt hij van ons, en een ridderkasteel van lego -> van manlief van vroeger)
voor de rest vind ik het dus ook maar moeilijk als mensen het aan mij vragen! DVD’s zijn dan natuurlijk al snel goed, maar eigenlijk wil ik hem zo veel mogelijk buiten hebben!!! Tja en voor buiten heeft ie al 2 fietsen, skelter, trekker, skateboard, zandbak, hangmat die tevens als schommel fungeert en zwembad + zwembadspeeltjes…
Iemand anders nog tips om voor een kind dat NIET zelf kan spelen kleine cadeautjes te vragen???
Ik heb wel gevraagd om gezelschapsspellen, dat vind hij dan wel weer heel leuk. Maar dat moet dan weer vaak samen (hoewel hij memory en rummikub ook graag alleen speelt -> dan wint hij altijd!)
Thanx voor het meedenken maar het is écht heel erg moeilijk!
Als ik 1 ding moet noemen waar hij een hekel aan heeft is het kleuren dat gaat dus niet op.
Gezelschapsspellen wil hij niet de kinderversie, maar de gewone volwassenversie… dat vind hij leuker. Mens erger je niet hebben we al, monopoly, rummikub, triominos, kwartetspellen, kaartspellen…
Die speed shapers vind ik er erg leuk uitzien! Maar ik moet eerlijk bekennen dat onze zandbak begroeid is met onkruid… omdat er nooit in gespeeld wordt
Maar we hebben er wel 1
Computerspelletjes zijn inderdaad wél leuk… maar ik wil hem niet zoveel achter de computer hebben…
Jammer dat je namens de kids niets voor je verjaardag hebt gekregen. Kan me goed voorstellen dat je daar best wel een beetje teleurgesteld over was.
Groetjes,
Sandra