Supertrots ( zindelijk )

Ik ben een supertrotse mama want Joyce heeft gisteren voor het eerst op het potje een grote boodschap gedaan !!! hieperdepiep HOERAAAAAAAAAAAAA

Plassen op het potje ging al wel maar die grote boodschap bleef maar uit.

We zijn gelijk om het te vieren naar de speelgoedwinkel geweest en hebben we een pop gekocht van babybjorn. Ze vind hem prachtig ! En ik vind het prachtig dat het eindelijk gelukt is. Afijn, wij allemaal blij hierzo haha

Groetjes van Miranda

Knap hòòr!
Kan me voorstellen dat je dan zo trots als een pauw bent .

Groet Vanessa.

Heej goedzo, superknap Joyce!!

Groetjes Nathalie & Co

Knap hoor!!! Kun je trots op zijn.
Bijna van de pampers af dan ? hahahha

groetjes gytha

he grote meid .fantasties .ga zo door

groetjes marielle mama van tanja

quote:
Bijna van de pampers af dan ?
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat we het beste kunnen doen. Helemaal geen luier meer of alleen op sommige momenten ? En indien het laatste : welke momenten ? S'nachts zowieso en ik denk ook als we weggaan. Ze plast nog maar heel kort op het potje.

Wie kan iets meer vertellen over hoe hij/ zij dat heeft gedaan met jullie kindje.

Goed zo Joyce! Grote meid hoor!

Groetekes, Sje

Goed zeg grote meid wordt het. Zeker om trots op te zijn.

Toen Jeremy op het potje en de wc begon te plassen deed ik bij Jeremy overdag geen luier om. Alleen als ik weg ging voor een lange tijd bijv. boodschappen doen en in de auto.
En als ik op visite ging, deed ik ook een luier broekje aan en zette hem daar af en toe op de wc.
Nu krijgt hij alleen nog een luierbroekje aan bij een lange autorit want je kan niet altijd stoppen langs de weg en als Jeremy zegt ik moet plassen dan moet hij ook gelijk.

Groetjes van Bianca mama van Jeremy

Lilypie 5th Birthday Ticker" border=0>

Oh wat knap zeg! Kan me voorstellen dat je trots bent. Hiephiephoera voor Joyce!

Groetjes,
Inge