Supermoo vandaag

AL 5 jaar getrouwd is!!!
gefeliciteerd

Kussies

ohhhhhh dat wist ik ff niet

Gefeliciteerd meis maak er wat leuks van en op naar de 12.5 he ik wil dat feesie wel hahahaha kun je dat niet al vast volgend jaar vieren of zo hahahahaah

Liefs Peet Tries Jordy en Roy

Dank u dank u. Nou hebben heftig gefeest natuurlijk (not). Maar wel lekker ontbijtje thuis bezorgd gekregen (ons eigen kado dus haha). Verder lekker in de stromende regen gefietst, spaghetti overal vandaan geplukt, Lucas schoon geschrobt, want hij had dus zijn hoofd IN zijn kom met spaghetti gestopt, de nieuwe mooie bloempot, die ik vandaag kreeg van mijn moeder, met bijpassende plant er in, schoon kunnen maken, omdat Veronica het ging versieren met spaghetti, wat ze daarna gewoon om zich heen slingerde… En dan nog die fijne woeste NEE LUCAS BLIJF AF!! bui van Veronica 20 x moeten temperen… En de bruidegom himself lag lekker te pitten ( maar ja hij heeft ook nachtdienst deze week)… Prima dag!
hahahahaha.

volgend jaar moeten we 6 jaar en een kwart vieren denk ik?? Hihihihi. Feest hoor.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Zooooooooooo dat klinkt als een feestelijk dagje…Goede leer voor volgend jaar, geen spaghetti meer op feestdagen hihi

Gefeliciflapstaart!

Groetjes, Els

Gefeliciteerd!! Sorry beetje laat maar het is goed bedoeld

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi