Superhandige slab tip

quote:
Ik heb zelf slabbers op www.groendeurtje.nl gekocht! Super slabbers. Ik heb er een paar met een bijt rand (bij het krijgen van tandjes echt toppie) en een paar met een soort plastic achterkant (kan gewoon de wasmachine in!). Ik loop er echt helemaal mee weg!

Is die site van jou, Jane? Zie dat jij uit Anna Paulowna komt en dat het contact op die site ook in die plaats zit?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Wil, ik twijfelde even vanwege de berichtjes hier. Het leek opeens alsof Eva een kleine dikke prop was…Maar ze zit inderdaad keurig middenin de curves en ik heb werkelijk nooit ‘klachten’ gehoord bij het cb. Ze is gewoon goed zoals ze is. Haar nichtje woog rond deze tijd hetzelfde, maar die was wel 3 cm langer. Maar dat maakt nou ook weer niet zoooo veel verschil. Ik twijfel soms gewoon door wat anderen zeggen en omdat Eva al heel haar leven (nou ja, die 13 maanden dan) te horen krijgt dat ze Hollands Welvaren is. Terwijl dat dus eigenlijk ‘statistisch’ nergens uit blijkt. Middenin de curve, dan ben je gewoon gemiddeld. En al zou ze groot/zwaar zijn, wat dan nog, ze is gewoon zichzelf en ik ben beretrots op ons meisje! En Bo is gewoon lekker breedgeschouderd, da’s toch ook mooi!

Groetjes Rainbow, trotse mama

quote:
quote:
Ik heb zelf slabbers op www.groendeurtje.nl gekocht! Super slabbers. Ik heb er een paar met een bijt rand (bij het krijgen van tandjes echt toppie) en een paar met een soort plastic achterkant (kan gewoon de wasmachine in!). Ik loop er echt helemaal mee weg!

Is die site van jou, Jane? Zie dat jij uit Anna Paulowna komt en dat het contact op die site ook in die plaats zit?

Groetjes,
M

Ik had dit gisteren ook gezien Mriek. Ze had 3 berichtjes geplaatst en in alledrie de berichtjes deze link gezet. Terwijl het in de andere gevallen niks met het topic te maken had. Dus weet wel bijna zeker dat dit haar site is zeker ook gezien de woonplaats. 2 berichtjes van haar zijn al verwijderd. Denk dat Kim deze over het hoofd heeft gezien. Heb haar even een mail gestuurd.

Groetjes,
Sandra
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/H0Nsp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Lilypie Second Birthday tickers

@Sandra: goed van je! Ik vind het prima als iemand d’r eigen site wil promoten, maar wees dan tenminste eerlijk. Zeg dan: “Ik verkoop superslabbers, dus ga nu naar m’n site.”

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja, vind ik ook Mriek.

Inge had een topic gemaakt dat ze zo ziek was. En toen had zij ook geschreven dan moet je online gaan winkelen, ik weet een leuke site. En toen dus dezelfde site neergeschreven. Geef ten eerste idd toe dat het je eigen site is, maar ten tweede mag je hier niet zomaar je eigen site promoten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

@ Rainbow en Ramona, Jeetje heb ik dan zo’n groot kind?? Morgan kan kwa beenlengte makkelijk maatje 80 aan, armen moet ik een beetje omslaan en met een vlugge weeging thuis bleek ze al 11 kilo te zijn.

@ Sandra en Mriek, valt me op dat ze geen antwoord geeft op deze vragen, uberhaubt niet op vragen.

@ Rainbow. Volgens mij is dat plaatje van Jane een standaard plaatje, ik heb het volgens mij ook wel eens op kaarten gezien.

Groetjes,

Michèle

Dat valt wel mee hoor michele. Rens is ook 3 maanden jonger als Morgan. En die is nu bijna 10 kilo. 80 lijkt me dus een hele normale maat voor haar. En lengte en gewicht lijken me goed bij elkaar passen.

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

quote:
@ Sandra en Mriek, valt me op dat ze geen antwoord geeft op deze vragen, uberhaubt niet op vragen.

Groetjes,

Michèle

Zegt genoeg, toch?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Michele, ik dacht ergens al dat het een standaardplaatje was, want de bijbehorende baby leek ook wel heel groot? Maar ja, dat had natuurlijk gekund?

Wij hebben Eva ook even vlug vlug gewogen (papa mag altijd wegen, eerst alleen en dan met Eva) en toen zat ze rond de 10 kilo (10,2 ofzo). Maar wat ik al zeg, ik heb ook korte armpjes en beentjes, dus Eva zal ook geen benen tot in de hemel krijgen helaas! En dan oog je misschien al gauw iets molliger? Hoe dan ook: ze gaat nu eindelijk ook richting de 80! Dat mocht ook wel, want ik was 74 wel beu onderhand, die kleertjes heeft ze al zo lang aan weer. Ik had vandaag nog een broekje aan in 68, het valt groot, maar dat was nu toch echt armoedig kort. Kan naar zolder dus! Ach, we hebben het er hier al vaak over gehad he, dat mensen heel vaak over onze kindjes zeggen dat ze een bol kopje hebben ofzo. Ze moeten toch wát zeggen? En ach, Eva krijgt ook vaak complimenten gelukkig en die moeten we maar onthouden!

Nou ja hewbt zelf gezien dat Morgan lang is, zij heeft wel benen tot de hemel net als der moeder. Ben maar 1.60 maar ik heb wel heel lange benen

Groetjes,

Michèle

Moooooi hoor, lange benen! Mijn moeder heeft ze ook, maar IK heb de korte beentjes geërfd van mijn vader denk ik. Ik noem ze altijd mijn ‘drumsticks’, omdat ik zelf vind dat ze daar op lijken! Niet qua los vel zeg maar, maar qua vorm! Al krijg ik verder nooit klachten hier!

Hoi raibow,

Ik vind Eva een hartstikke mooi meisje hoor. Met een mooi sprekend koppie.
niet zo druk maken over wat anderen zeggen hoor, ze doet het toch prima?
Ze ziet er in iedergeval prima uit toch?

Groetjes Ramona

Vind ik ook hoor. Vooral die vorige foto, in haar badpakje denk ik dat het was, vond ik Eva super schattig!

Oh ha ha ha ja die heeft mijn moeder ook. Die heeft een lange rug met korte benen en ik een korte rug met lange benen. Zij droeg ook nooit minirokjes en zo. I wel Ik heb echt mijn vaders bouw.

Groetjes,

Michèle

Lief al die complimenten! Dank jullie wel! Ik heb net Eva’s geboorteboek afgemaakt, allerlei foto’s verzameld en uitgeknipt enzo. Leuk om te doen. En als ik haar zo weer zie, van baby af tot nu, dan ben ik ook supertrots op haar!

rainbow,

Heerlijk is dat he door alle foto’s heen neuzen? En je hebt alle reden om trots te zijn toch? Het is een prachtige meid om te zien.