Super trots op onze meiden!

We zijn echt super trots op onze meiden!

Anna heeft gisteren voor het eerst op de wc een pasje gedaan en Nora heeft vannacht we 9 uur doorgeslapen!

Gisteravond had ik Anna de nachtluier aangedaan. Daarna is het tandenpoetsen, maar in de badkamer zei Anna ineens: ‘Plasje potje?’. Toen ik vroeg of ze op het potje wilde zitten zei je stevast JA. Gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt en haar op de toiletverkleiner gezet. Ze was wat aan het spelen met een wc-papiertje en daarna met mijn ketting. Ze vond het wel best ik dacht bij mezelf zolang als dat zij het goed vind kan ze op het potje zitten. Heb haar wat water gegeven en na even wachten… EEN PLASJE! Super vond ik het! En dat precies een week voor haar tweede verjardag!

En Nora ook zo goed geslapen en zo tevreden, ook zo mooi om te zien. Dinsdag was ze nog niet helemaal op geboorte gewicht, ze zat er nog 60gr onder. Denk dat ze nu wel op geboortegewicht zit. Voed haar nu op vraag en niet volgens een strak schema. Bij Anna heb ik dat ook gedaan en die deed het ook zo super.

Al met al hebben wij super meiden!!!

wowwwwwwww wat geod van anna dit is het eerste begin
en ook de kleine die al zolang doorslaapt. je hebt indd superkids

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Anna… wat ben jij een grote meid… !! Knap gedaan hoor…
En die Nora… die weet wat mama nodig heeft

Geniet ervan!

quote:
En die Nora... die weet wat mama nodig heeft ...

Heb jij wel goed!!! Pappa is er ook aardig over te spreken !

zo Anna wat word jij een grote meid stoer hoor!
en Nora ga zo door met doorslapen, dat vind je mama alleen maar fijn

Groetjes Marianne mama van Ruben

Oh netjes hoor van beide dames. Beide toppers op eigen terein

Groetjes,

Michèle

Twee kanjers hoor, die meiden van jullie!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

lekker van genieten judit en het is zeker iets om trots op te zijn!

groetjes Gytha

Kan me goed voorstellen dat je supertrots op je meiden bent.

Echt goed van ze.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

Anna heeft wel weer op het potje gezeten, aar niet meer een plasje gedaan, maar zoiets moet je ook niet opdringen.

Nora slaapt de laatste tijd 7,5 uur door, dus pappa en mamma zijn erg tevreden!

Heerlijk genieten van je meisjes, Judith. Ik weet uit ervaring dat het supertof is om mama van 2 meiden te zijn!

Groetekes, Sje