Super slapen

Na een lange periode problemen te hebben met slapen heeft damian ons vannacht versteld doen staan. Hij lag netjes om half 8 na zijn flesje op bed. Ging gelijk lief slapen. Normaal komt hij dan rond 12 uur weer en rond 4 uur ook. Nu heeft hij dus tot 4 uur door geslapen en toen moest hij helaas spugen van het hoesten. Een fles wilde hij dus niet dus ik wat drinken gemaakt maar dat wilde hij ook niet. Mama moest werken dus is papa bij hem gaan zitten en viel hij weer heerlijk in slaap. Hij blijkt om 7 uur wakker geworden te zijn en heel stieken zijn bed uit gekomen en is toen naar papa gegaan. Hij klom bij papa op bed en ging daar lekker verder slapen(niet goed maar ja ik was op mijn werk) Wat blijkt nou. Ik heb ze dus om kwart over 10!!! wakker gebelt haha. Wel lekker hoor hopen dat hij morgen ook uitslaapt maar dan in zijn eigen bedje

Klinkt goed!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Zo he! Lekker voor papa!
Maar idd hopen dat hij dat ook gaat doen in zijn eigen bedje, anders blijft hij bij jullie kruipen…

goed hoor!! Ach als het pas 's ochtends is is het toch gezellig nog even samen verder slapen. Wij slapen iedere morgen nog even met zijn drietjes. Vinden we heerlijk!!

22-12-2009 colin geboren

Ik lag vroeger ook altijd bij mn ouders in bed sochtends. even lekker knuffelen.
Doet Noah ook! Alleen komt Noah rond een uur of 4 bij ons en slaapt dan verder tot 1 van ons wakker word…

Liefs, Melanie

Hahaha wel erg lief!!!

Super zeg!!! Maar wat ik me nou afvraag (je ticker klopt ws niet ), hoe oud is Damian nu eigenlijk? Omdat hij in een gewoon bed slaapt?

Heb hem al gewijzigd. Damian is nu ruim 14 maanden. Erg jong maar voor zijn eerste verjaardag is hij al overgegaan op een groot bed. De ledikant was al 3 maanden echt een ramp en dit werkt (gelukkig)

Dat is idd jong voor een groot bed, maar lijkt me ideaal!
Hoef je niet meer diep te bukken om hem erin te leggen of eruit te halen, Luka gaat nooit staan in zijn bed. We moeten altijd bukken…

En als hij zelf in en uit bed kan klimmen zonder ongelukken? Waarom niet?
Het lijkt me ideaal!

Ja, lijkt mij ook ideaal! Ik denk dat het op zich nog best zou gaan ook met dochterlief. Ze slaapt heel graag, dus ik verwacht niet dat ze gaat spoken
Maar bij ons kan bovenaan de trap geen traphekje… en ze heeft nu door dat als ze ergens op klimt, ze dan deuren kan openen…
Wordt dus nogal een gevaarlijke situatie dan, al kan ze goed zelf van de trap af hoor, maar ben er toch liever altijd even bij

Toch voorlopig nog maar even blijven tillen zolang ze geen hekel heeft aan haar bedje

Ow wat heerlijk dat dat goed gaat op zo’n vroege leeftijd idd!