Super mooooooooo is jarig

Gefeliciteerd namens ons allen natuurlijk…

maar er een gezellige dag van…

het is mooi weer dus we komen gewoon bij jouw bbqen ahhaha nee geintje…

Liefs Tries

joepie de poepieeeeeeeeee
nou je hebt er maar mooi weer bij!
veeeeeel liefs en een dikke kus van ons

Kussies

D)Van harte gefeliciteerd!

Groetjes Marielle

Van harte gefeliciteerd, nou je krijgt wat je verdient met het weer, ik wist niet dat jij zooooooooooo veeel verdiende :smiley:

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! !!! !!!

Sorry een beetje laat, zat gister in het zonnetje vandaar!!

Hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad met veeeeeeeeeeeeeel kadootjes

Dikke kus, Els

Ja ja, ik ben zowaar weer een jaar ouder geworden. En met net zulk mooi weer als precies 27 jaar geleden (waar mijn moeder toen beduidend minder blij mee was ). Aangezien ik de hele dag met de kids en oppas kids, lekker lag te dobberen in een grote opblaasbad (in de tuin van de oppaskids), vond ik dat mooie weer wel een leuk kadootje. Alleen zus en ma kwamen langs, lekker rustig. Marcel had snachts de boel versierd met veeeeeeel slingers en veeeel ballonnen én een feestkroon met toeter voor me klaar gelegd. Ik was blij dat we het niet die dag vierden in ieder geval gniffel. Veeeelste warm. Wel leuke kadootjes gekregen (een lekker duur luchie van Mars, was ook mijn eis “ik wil een giga duur luchie” en een cd van de kinderen). Nou jullie ook weer op de hoogte, ik ga zo weer van het mooie weer genieten hoor.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo