Toch begrijp ik dat het goed bedoeld is van Ron en niet een beschuldigend vingertje is. Mijn excuses voor Ron, ik heb eerder niet zo netjes gereageerd.
Ik ben toruwens ook onderwijsassistente en hoor ook, van de wat oudere collega’s veel klachten over het gedrag van de kinderen van nu. Waar het vandaan komt, daar zijn de meningen erg over verdeeld. Ik denk dat er moeilijk één duidelijke oorzaak voor aan te wijzen is. De een zegt de voeding, de ander zegt de maatschappij en weer een ander begint over Indigo-kinderen en Kristal-kinderen e (ik zal hier nu geen lappen tekst over schrijven, wie hier in geïnteresseerd is gaat maar Googelen ) Maar goed, zoals ik al eerder zei, ALLES MET MATE!
Zoals Ron al zei, je hoeft niet iedere dag vlees, en je hoeft ook niet iedere dag biologisch te eten, maar een paar keer per week is al genoeg!En een patatje op z’n tijd is geen schande, maar wees er gewoon bewust van!
En Olvarit, ja ik blijf het toch geven, ondanks de suikers. Ik denk meer na over de latere voeding die mijn zoontje gaat krijgen, daar ben ik meer “bang” voor.
Groetjes Verna