Stuitligging

ben dinsdag naar de verloskundige geweest en daar kregen we te horen dat de kleine nog in een volledige stuit ligt. Dus gaan we vanmiddag voor een extra echo om te kijken of het uit zichzelf gedraaid is. Zo niet moeten we dinsdag om half 10 in het Ikazia ziekenhuis zijn om te proberen te laten draaien. Heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes Bianca mama van Rick

yep dylan hebben ze ook gedraaid vond het erg pijnlijk,en dylan vond hetook niet prettig want ik had protest van schoppen in me buik toen

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ik heb het niet mogen meemaken, maar het lijkt me geen fijn gevoel.
dus ik kan je alleen veel suc-6 toewensen.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

jeetje dat is niet fijn .nou ik hoop dat de kleine nog draaid .en anders heel veel succes en sterkte dinsdag

groetjes marielle mama van
10-10-01

heb het ook nooit mee gemaakt ma heel veel succes!!!

liefs jessica, &

Ze hebben Roy geprobeerd te draaien wat toen iet is gelukt, het was niet echt prettig Maar ook niet verschikkelijk, als ze het idee hebben dat het iet gaat lukken zullen ze ook gelijk stoppen…

Als je verder nog vragen hebt hoor ik het wel

GR Tries

Sorry geen ervaring mee maar ik wil je even suc6 wensen, hopelijk lukt het en heb je er niet teveel last van.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

quote:
ben dinsdag naar de verloskundige geweest en daar kregen we te horen dat de kleine nog in een volledige stuit ligt. Dus gaan we vanmiddag voor een extra echo om te kijken of het uit zichzelf gedraaid is. Zo niet moeten we dinsdag om half 10 in het Ikazia ziekenhuis zijn om te proberen te laten draaien. Heeft iemand hier ervaring mee?

VAnmiddag de echo gehad, het is GELUKKIG gedraaid

Ohhhh wat fijn joh!

Tries

pff wat een opluchting dat de baby nog gedraaid is zeg!!!

ooo dat is fijn
succes verder

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

he gelukkig succes met de laatste loodjes

groetjes marielle mama van
10-10-01