@ Michélle …
Oh jeetje, je bent echt een workaholic ja … 40uur zijn nogal wat uren met zo’n dreumesje in je leven …
Trek je dat wel?! & vind je het niet moeilijk om haar elke keer weg te moeten brengen?!
En ja, de vakanties zijn ook precies de reden waarom ik op school blijf
…
ik bedoel: welke werkende moeder heeft dat nou?! … dúsjaaa, ik geniet dan ook wel extra van de kleine als ik vakantie heb.
@ x-shirley-x …
Ja, studeren is studeren …
Maar het schilt natuurlijk wel dat je de dagen niet van huis bent, dat is waarom ik het eigenlijk ‘extra’ zwaar vind … omdat ik die kleine achter moet laten … & als ik thuis kom dus nog aan de bak kan mét huiswerk/verslagen/projecten/tentames/examens … + me huishouden, wassen/strijken/koken blablabla …
Maargoed, de kleine is prioriteit nummer 1 … dus de rest komt later wel, wat dat betreft maar het zet soms wel wat druk hier …
Wel fijn dat je het wel leuk vind om samen met je mams in de kapsalon te staan …
Ik moet ook nog 1,5 jaar, dus het moet te doen zijn …
Mijn kleintje is net 1 geworden & jouuu kindje?!
@ Tweetyx …
Wat voor cursus voor begeleiden?
Dat is iets heel anders dan bloemiste toch of begeleiden in die branche ofzo?:S:$
@ Loesie …
Oké , dat is ook best zwaar of niet?
Want je doet dus dual HBO als ik het goed begrijp?
Ik doe dus gewoon een voltijd opleiding … maar twijfel of ik niet ook dual ga doen!
@ Sann …
Ik moet nog 1,5 jaar ongeveer na school …
Ik doe de opleiding pedagoog.
Supergoed dat je de opleiding OA hebt afgerond, waar bracht jij jou zoontje toendertijd?!
Opzich de opleiding vind ik niet echt zwaar, maar het is véél …
Jij werkt nu, neem ik aan?
Hoeveel uren in de week?
Weetje …
Ik stond laatst wel te kijken van een artikel dat ik las …
Dat ging dus over studerende moeders … & daarin werd dus geschreven dat een studerende moeder eigenlijk gewoon een fulltime baan heeft …
Zelf onderschat ik nog wel eens wat ik allemaal doe, en dat is iets wat ik misschien juist niet moet doen … want het is niet vanzelfsprekend dat een moeder haar school afmaakt, al zou het wel zo moeten zijn …
Vind wel leuk om te lezen dat ik niet de enige ben, want in mijn omgeving ben ik dat dus wel!!
BNB.