Striemen van de sokjes

Ik had even een kleine vraag of jullie er misschien ook last van hebben (gehad).
Bijna bij elk sokje (normaal of kniekous) krijgt Sanne van die afdrukken in d’r beentjes. Nu zijn d’r billen ook wel lekker stevig (weegt nu 6,5 kg) maar ik vind het zo vervelend… Hebben jullie dit ook en hebben jullie dan misschien tips voor mij? Ze heeft er zelf volgens mij niet zo veel last van, maar het lijkt me niet lekker zitten… (vind t zelf in ieder geval nooit fijn)

Hebben jullie tips/merken voor sokken die geen striemen achterlaten?? Alles wat maar een beetje elastiek heeft, zie je.

Liefs

hier precies hetzelfde geval… rode striemen waar kousjes stoppen… tja beetje insmeren met lotion maar meer kan je er denk niet aan doen… en net wat je zegt pijn hebben ze er niet aan volgens mij … soms doe ik alleen van die sokjes / pantoffeltjes aan die hebben dat niet!..

Wij sloegen de sokjes altijd een keertje om, zo zit het elastiek niet gelijk tegen de beentjes.
En het gaat over, als ze het babyvet een beetje kwijt zijn.

Morgan heeft badstofsokjes van de hema, weinig rand en anders omslaan ja.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

morgen gelijk naar de Hema … of nog beter eerst jullie tip uitvoeren…

superrrrrrrrr… heel simpel maar je moet er maar op komen …!!

Ha ha ha niet te veel kopen he. Ik moet zeggen ik vind persoonlijk de pasvorm van de sokjes en maillots (deze zal jij minder kopen) het prettigste. Morgan krijgt ze minder snel uit.

Groetjes,

Michèle

Ja, ook hier heerlijke striemen op Julia’s mollige beentjes! In de zomer sloeg ik het sokje inderdaad ook een keer om, nu in de herfst leek het me warmer om ze helemaal op te trekken. En dus heeft ze altijd twee elastiekstriemen. Het maakt haar niks uit, ze maalt er ook niet om als haar teentje bv raar in de sok zit. En ik dan staan pielen om dat teentje er mooi in te krijgen! Ik denk dat er weinig anders opzit dan de sokjes omrollen of straks kleine slofjes aandoen. Dat staat ook nog eens leuk!

Groetjes Rainbow

Trotse mama

Morgan heeft ook altijd sloffen aan. Bij de Zeeman hadden ze hele leuke ezeltjes. En die hebben nog zo’n hoog boortje ook. Kan ze ze minder snel uit krijgen… Ja deze mamma is dol op reclamefolders uitpluizen

Groetjes,

Michèle

Gelukkig komt sinterklaas snel bij ons langs…
Ik zal ook eens ff kijken bij de Hema. Die roze sokjes met bolletjes laten trouwens de meeste afdrukken na…

Liefs

Roze met bolletjes?? Zijn die ook van de Hema?? Ja ik ben erg van gewoon badstof of maillots. Of ik doe onder haar broek een katoenen pyjamabroekje met sokjes en daar sokjes overheen. Ik heb een koukleumpje…

Groetjes,

Michèle

die roze met bolletjes komen indd bij de Hema vandaan… zijn erg mooi, maar laten verschrikkelijke afdrukken achter… Heb ik net nieuwe gekocht in zo’n écht baby-zaakje, wat denk je, zit daar nóg meer elastiek in! 2 laags!!! Belachelijk… Wie bedenkt nu zoiets…!

Liefs

Oh oke, ja ik ken ze dus niet en ik ben een aardige Hemafan. Maar dan weet ik dat ook weer. Ik heb nu alleen antislipsokjes gehaald voor op de creche. Ze kan van verre nog lopen, maar toch. Ik moet wel zeggen er zit niet echt veel vet op haar beentjes. Dus echt strak zit het allemaal niet.

Groetjes,

Michèle

haha… wat een sokkeverhaal… psst zeg het tegen niemand maar ons zoontje krijgt het ook voor elkaar om zijn sokjes uit te krijgen en voeten blauw van de kou… nu doet zijn mama dus een maillot aan … en niemand die het ziet! vooral als we dagje dierentuin gaan oid…

Ha ha ha ik zal niks zeggen en waarom niet ze zijn lekker warm en als zo’n ventje daardoor lekker warm blijft.

Groetjes,

Michèle