Stres in de tent

dag mama’s

Het is zover " stres in de tent" Tjonge, tjonge. Dat groot worden gaat ook niet van zn leiendakje he?? We zitten hier midden in een sprong/fase, en Roan zit goed in z’n rol. Het hele gezin heeft er plezier van. Het begon vannacht met koorts half 1 heb ik hem een zetpil gegeven want de tandjes komen ook door denk ik. Het lijkt wel of ik 3 mnd terug in de tijd ben, onrustig weinig slapen, hij zat op 2 slaapjes overdag en nu op 3, wil niet alleen spelen nix is goed, mag niet van hem weglopen. krijg geen wasje opgehangen of aardappel geschild. Het is allemaal dramaaaaa!!! Aangezien ik dit alles toch moet doen, sprong of geen sprong, is het hier erg gezellig. Is dit herkenbaar voor een sprong?? of zijn het alleen de tandjes en komt die sprong nog?

Groetjes mama van Kevin(6j) en Roan (8mnd)

Ben is nu 7,5 maand en begint ook jengelig te worden, vuurrode wangen idd niet alleen willen spelen, hij wordt woest als t m niet zint, is ook echt niet te genieten…alleen nog geen koorts
maar de rest is herkenbaar hoor!

Jep, heel herkenbaar voor een sprong… hier is het dan vroeg wakker worden (6 uur ipv 7.30u), weinig eten, veel sap drinken en weinig melk, heeeeeel veel gejengel en geschreeuw en gegil, veel bij mama willen zijn en meer willen slapen dan normaal overdag… dus ook ik ben gesloopt na die dagen… al moet ik zeggen dat deze sprong (tussen 10 en 11 maanden) wel erg heftig en lang is…

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

jahoor echt een sprong.
Mirte is 10 maanden en zit er ook midden in.+ een tandje wat er bijna door is.
Ook is dan niks goed zitten, liggen allemaal niks en huilen maar.
Tja en soms moet ook ik echt iets doen en dan is het even huilen hoor.
Dus hier is het een sprong en tandjes kun je nagaan hoe gezellig het hier is hahah
ZE heeft volgens mij ook zo’n taai tandvlees. 1 wit puntje van tandje is door maar nog niet alles. dat moet toch ook zeer doen.

dus misschien heeft hij ook last van tandjes?
succes in ieder geval

Groetjes Gytha