Strand tentje voor Rico.. weet iemand waar?

Laatst hadden ze bij Prenatal zo’n strand tentje voor kleintjes.
(stond in zo’n boekje)
toen ben ik gaan kijken en ook online, waren ze helemaal uitverkocht.
aangezien ik Rico op het strand goed wil beschermen… wil ik graag iets hebben voor hem wat ik daar kan neerzetten en wat niet veel ruimte in beslag neemt in de auto.
Ik kan zelf eigenlijk niets vinden op internet.
Weet iemand een site waar ik hem eventueel kan bestellen?
bedankt alvast!

oh en nog meer kleding tips voor op het strand?
Ik wilde eigenlijk een bandana hebben met achter zo’n lap stof om zijn nek te beschermen.
ik weet dat ze bij de hema van die hoedjes hebbe maar die laat hij niet op. Hij laat alleen een bandana op (die ik ook al niet kan vinden)

ik hoop dat jullie wat tips hebben

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wij hebben vorig jaar bij de Blokker zo’n UV tentje voor Noor gekocht. Die draai je zo weer in elkaar en dan is het best een klein plat rond (snappie em nog?) pakketje. Als hij daarin blijft zitten (Nora vorig jaar wel, nu met emmer en schep niet te houden op het strand!) is hij goed beschermd met wat zonnebrand sowieso.

Als hij eruit loopt moet je gewoon geen uuuuren achter elkaar op het strand blijven. Wij hebben het geluk in 3 minuutjes lopen weer thuis te zijn, dus zitten meestal niet langer dan 2 uur. Maar als je goed met een hoge factor smeert en hij zit best lang in zo’n tentje, dan kun je het best een middag volhouden met de kleine man.

Veel plezier in elk geval!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

ik zag bij het kruidvat wel zo’n tentje voor ballen in te doen, maar goed dat is niet Uv veilig zeg maar… dus dat doen we maar niet, bij de blokker dus… was dat gewoon toevallig? of hebben ze die dingen altijd? wij hebben maar een kleine blokker dus ik hoop echt dat ze het hebben. Ik weet het anders ook niet

Hoi hoi
Wij hebben meer zo’n half tentje zal ik maar zeggen .
Goed voor schaduw en wat uit de wind zitten .
Dat hebben we gekocht in een groothandel voor caravans en tenten .
Maar weet niet of je deze bedoelt.
Succes
Groetjes Dorethe

Geen tips Inge, maar hoe denk jij hem daar in te vermaken? Verget niet dat hij zand ziet natuurlijk en hij is op en leftijd dat hij daar mee wilt spelen.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Wij hadden ook zo’n tentje, van de ETOS. Je kunt het inderdaad snel opvouwen tot een rondje! Maar Eva vond het ding helemaal niks. Ze wilde weg! Slapen deed ze er al helemaal niet in. En het ding waait weg als je er niks in zet. Hier was het geen succes, ik zou het je dan ook niet per sé aanraden. Ik denk dat Rico er ook niks aan vindt eigenlijk…! Zonde van je centjes!

Groetjes Rainbow, trotse mama

hmm ja jullie hebben gelijk,
eerlijk is eerlijk, ik heb er wel over nagedacht dat hij daar niet in wil blijven… alleen dacht: het is zo leuk! hahaha
nou even een opmerking die er wel toe doet…
een grote parasol is misschien een beter optie dan. of aan rijco vragen of hij dat vistentje nog heeft, dat is een half open tent en de ondergrond kun je eraf ritsen zodat hij dan in het zand kan spelen en toch in de schaduw zit.
@Michelle: ik weet ook wel dat hij daar rond gaat banjeren, en daar had ik een oplossing voor: een groot oud wit t-shirt aanoen, en dan “repen” knippen dat je zo’n indianen ding krijgt. dean is het niet warm en het lucht door.

maar dan moet ik nog steeds een bandana hebben met een achterflap… bestaan die dingen uberhoudt wel?

hey, die bandana’s met acherflap kun je bij www.koterkado.nl krijgen…kun je ook de naam op laten drukken…zijn van koeka

@Beaware: dat zijn de “lussen” waar je het mee strikt, maar ik bedoel echt een flap erbij om het nekje te beschermen

En nekje goed insmeren, is dat geen optie? Hoef je niet stad en land af te lopen voor een bandana met achterklep.

Groetekes, Sje

ja is wel een optie Sje, maar als we op vakantie zijn en naar het strand gaan wil ik hem voor de zekerheid alle veiligheid geven, en ik had rico laatst goed ingesmeerd met factor 50 en een half uur later was ie toch een beetje verbrand, ondanks dat ik hem een brilletje had opgegeven en kleding die de zon niet zo aantrekt.

Ik denk niet echt dat het nodig is hoor Inge!
Seth heeft het hele weekend in zijn zwembroek gelopen, en de helft van de tijd een pet op gehad of een bandana (zonder achterklep, hij is van de wibra)
Foto:

Maarre… Ik heb Seth ongeveer 3x per dag ingesmeerd met factor 20 en hij is helemaal niet verbrand. Verder kan je natuurlijk wel een deel van de dag een shirt oid aandoen. Maar hij bruint natuurlij kook al wel een beetje voor door hier elke keer even in de zon te gaan.

Liefs, Anne

Wat een snoezige foto van Seth!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh… wat een leuk stoer ventje is die Seth…

Lilypie In verwachting Ticker

Wat een lieve foto van Seth.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lief!!

Liefs

Ik lees het nu pas. Maar wij hadden vorig jaar een tentje geleend van mijn ouders. Dat was zo goed bevallen dat we er onlangs ook eentje hebben gekocht. Hij was laatst in de aanbieding bij de Lidl voor 9,95. Echt een superding. Nick heeft er veel schik mee. We leggen er kussens in en hij komt met zijn speelgoed aan zetten.
Mijn moeder zei gisteren dat ze dezelfde bij de Kijkshop hadden. Misschien een tip? Wij hebben er in ieder geval veel profijt van!

Groetjes Bianca

Haha, bedankt!
Het is wel een foto van een tijdje geleden, hij was hier 9 maanden

Liefs, Anne

Maar wel erg lief en stoer!!!

Groetjes Bianca

Joey wil helemaal niks op zijn hoofd, en blijft achterthuis ook niet onder de parasol, alleen als hij in badje zit… Maar na elke minuut badje gaat hij even weer alle bloemen aanwijzen (boeb) en dan via de zandbak en zijn loopauto weer een minuutje zwemmen… Meer zon dan schaduw op zijn lijfje dus, maar met de factor 40 issie gelukkig niet verbrand. Ik zou ook niet weten hoe ik hem uit de zon kan houden… Ik laat hem maar, want tussen 12 en 4 uur ligt hij vooral in bed, dan is de zon op zijn heetst volgens Johny Shadow

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers