Het is niet echt een probleem waar ik mee zit, maar ik zit er een beetje tegen aan te hikken merk ik dat ik straks (over 3 weken) weer moet werken. Iedereen heeft dat natuurlijk, maar ik vind het echt niet leuk.
Oftewel… Moet gewoon even wat kwijt…
Ook omdat ik dan straks moet kolven, Sanne nu net aan de fles gewend is (nou ja, ze dronk gister aan een stuk door (2 flesjes) en vanmiddag ook gedronken uit de fles) dankzij de (anti-lek) speen van BIBI!! Deze lijkt op de speen van bibi. Godzijdank heb ik een hele lieve din die al haar spulletjes die zij niet meer gebruikt door geeft aan mij, anders had ik deze nooit zelf gekocht en dus uitgeprobeerd… Maar gelukkig pakt ze hem wel!!
Het probleem bij mij is dat ik niet echt een voorraadje mamamelk aan kan maken, Mijn borsten produceren zoveel als wat Sanne nodig heeft en als ik het dan ook nog na kolf, dan ben ik bang dat ik weer wat stuwing krijg…
Herkent iemand dat? Als ik zo naar de topics kijk geven jullie allemaal fv of niet? Moeilijk hoor…
Het CB zegt dat ik na elke voeding wat af moet kolven om zo een voorraadje te maken, ja lekker makkelijk… Man ik blijf aan het uitkoken en met ijsblokjeszakjes in de weer… Voor die kleine beetjes…
Pff, wat is het soms lastig om mama te zijn… Maar als ze dan weer heerlijk lief lacht.,… SMELT…
Kan trouwens zo janken omdat ze de fles heeft gedronken… Hormonen?? Jank al om het minste geringste… Gaat dat nog over???
Bedankt voor het lezen…
Liefs