Stopwoordje

Hallo!

Lindsay heeft de laatste tijd een soort van stopwoord, en het is echt heeeeel irritant!! Ze geeft nu overal antwoorde op met: ‘Lekker Boeie’ …
Hebben jullie kinderen dat ook??

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Oh, heel irritant is dat! Onze kindjes zijn nog te klein voor stopwoordjes. Ik heb over het algemeen ook geen hekel aan stopwoorden, maar zodra ze onverschilligheid uitstralen staan mijn nekharen overeind.

Ook termen als “Lekker belangrijk!” of “So what?” enzo, verschrikkelijk! Mijn zus heeft een tijdje “Lekker belangrijk!” gebruikt. Daar maakte ze zichzelf bij mij niet geliefd mee destijds.

Ik ben helemaal geen ouderwetse tuttebel ofzo, maar die onverschilligheid werkt bij mij als een rode lap.

Groetekes, Sje

Stephan zegt regelmatig (op ongeinteresserde “laat me nou” toon
Ja joh…
Na een keer of 10 heb je dat ook wel gehoord

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Jaa, de eerste 10 x was het leuk en moest ik er wel om lachen… Maar het begint irritant te worden!!!

Nou ja! Het zal wel weeer overgaan
(en dan heeft ze weer een nieuw stopwoord )
Wat ze ook wel eens had, de hele dag op alles wat je zegt ‘en?’ zeggen!! poeeehh daar wordt je moe van

Groetjes Mariska

heeft mn zusje ook…
als je wat zegt… of vraagt… of wat dan ook
heel arrogant…

OMDAT?!

Haaha ja daar kan je je zo aan irriteren.
Maar ja zelf kan ik er ook wat van.
Op het moment zijn de stopwoordjes hier in huis AHA, je meent het, nou Boeie.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Mn beste vriendin en ik zeggen constant…:

is DAT nou niet leuk!?

Hahahah… Ach die Lotte toch!!
Dat is die reclame van de soep!! Whahahah!!
Wel grappig!

Groetjes Mariska

Ik hoef hier thuis voor mijn dochtertje van 2,5 alleen maar te beginnen met “Er zit iets…”.

En dan maakt zij het af met “moois in de lucht!”.

Dat is ook van een reclame. Iets van een telefoonprovider ofzo. Beetje gospel-achtig liedje is het.

Groetekes, Sje

Aaacch wat schattig Sje!!
Lijkt me wel grappig

Groetjes Mariska

En dan loopt ze er ook nog met haar armen bij in de lucht te zwaaien ook à la gospelkoor!

Ziet er inderdaad erg schattig uit. Hihi!

Groetekes, Sje

hahhaa…
kijken of ik mijn kinderen ook zo ver kan krijgen

Groetjes Mariska

Daarstraks zong ze ineens “Er zit iets vies in de lucht!”.

Ze begint steeds meer zicht te krijgen op tegenstellingen. Hihi! Wat een fantasie kunnen die kleintjes toch hebben!

Groetekes, Sje

Hhaha, óók nog grappig!!
Waar leert ze het toch??

Groetjes Mariska

Die kleine heeft altijd al een hele levendige fantasie. Al maanden voor haar 2e verjaardag praatte ze gewoon volledig. Je wilt niet weten wat er af en toe uitkomt. En dan moet het je maar lukken om je lach in te houden.

Vrijdag zat ze ineens te zingen: Vader Neecob, Vader Neecob.

Ik heb nagevraagd bij mijn man en bij mijn ouders want dat zijn ongeveer de enige grappenmakers van wie ze zoiets kan leren, maar zij hebben het haar ook niet geleerd.

Ze ziet gewoon verbanden tussen dingen en doet daar iets mee.

Daar krijgen we nog zat mee te stellen denk ik hoor! Hihi!

Groetekes, Sje

als dylan wat doet en ik zeg er wat van is het gelijk ja en grrrrr dan zou je hem toch ff achter die ene rol behang plakken hihiih

Bianca,Dylan & Kaitlyn