Stoppen met inbakeren?!

Hoi Ion,

allereerst heel erg bedankt voor je uitgebreide reactie!! Ik heb ook idd uit wanhoop 1 keer wat anders geprobeerd, maar hou het nu wel goed vol hoor… ga het ook zeker volhouden, want iedereen zegt dat het uiteindelijk beter zal gaan. Qua voeding eet ze juist niet meer, maar minder!! Ze drinkt ontspannen, maar iets te ontspannen… ze kijkt meer rustig rond dan dat ze drinkt… zal dan misschien minder honger hebben, dus denk dat ik dan maar iets langer tussen de voedingen laat…dat kwartier laten huilen dat kan ik wel hoor, is alleen na de nachtvoeding wat vervelend…maar lukt me ook wel…

Als ze een poepbroek heeft kan ik haar niet maar tot de helft uitbakeren… ik heb een Snug&Tug en daar gaat dat dus niet bij…maar die van mij zit aan de Kruidvat voeding Extra Care, dus die ruik je wel hoor!

En ja, soms moet ik er wel even uit… moet morgen bijvoorbeeld naar de gynaecoloog en de fysiotherapeut wilde ook zo snel mogelijk beginnen ivm afplatting van het hoofdje en de voorkeurshouding… hoe ga ik dat inplannen…ff verzinnen…

Aha het wakker uurtje slaap is dus hier rond half 9 heb ik gemerkt sinds 3 dagen geleden denk ik… maar als ik dan voed is dat wel haar laatste fles :-S… moet ik haar dan wakker maken nog? Ze slaapt dan wel 7 a 8 uur achter mekaar…

Grtz Von

Lilypie

Lilypie

Hoi,
@yavahn
Eerst maar even afwachten wat ze zeggen over evt. Kiss. Zie ander topic.

Ik dacht dat ze meer at dus vandaar mijn reactie. Ik denk dat als ze het red met die 7 a 8 uur dan zou ik daar heel blij mee zijn en het laten.
Ik zou toendertijd mijn zeggeningen hebben geteld als ze zo snel van de nachtvoeding af was. Mijn dochter ging wel vanaf het inbakeren steeds langer slapen en volhouden maar wij zijn pas vanaf de 8 weken begonnen met inbakeren dus die sliep pas met drie maanden door.

@dineke.

Tja afbouwen is lastig wanneer begin je ermee. Zolang je kindje niet de hele box doorrolt kan je blijven inbakeren. Als je zelf het gevoel hebt dat het niet gaat lukken doe het dan nog even niet. je kan het best nogwel 2 weken uitstellen. Als je gaat stoppen doe het dan op de kortste slaap of diegene waarvan hij altijd al makkelijker ging slapen. De nacht doe je als laatste. neem ook je tijd voor het uibakeren desnoods eerst met 1 arm of alleen de benen. Laat hem eerst zeker drie dagen hieraan wennen en neem dan de volgende stap. Het duurt even maar bij ons had het baat om het zo langzaam te doen.

Groetjes,

lon106