Stoppen met de pil

Hallo dames!
Eind juni ben ik stopt met de pil en ik heb mijn normale onttrekkingsbloeding gehad in mijn stopweek. Het heeft toen 46 dagen geduurd voordat mijn “normale” menstruatie doorbrak. Daarna 36 dagen. Inmiddels zit ik op 38 dagen.

Al zo’n 1,5 week heb ik het gevoel alsof ik ieder moment kan gaan menstrueren maar het komt maar niet door. Vandaag toch voor alle zekerheid een testje gedaan maar die was negatief.

Hoelang kan deze “onregelmatigheid” ongeveer duren? Ik heb in ieder geval geen flauw idee meer hoe mijn cyclus was voordat ik aan de pil begon en ik zou graag eerst wat ervaringen van andere dames willen horen voordat ik naar mijn huisarts stap.

Groetjes!
Kreeftje

Als de dag niet je vriend was, is hij je leraar geweest…

Allereerst welkom op de site.

Hoe de menstruatie verloopt na stoppen met de pil is voor iedereen anders. Is totaal geen peil op te trekken. Als jij voelt dat je er met de huisarts over wilt overleggen, moet je dat gewoon doen. Dat staat helemaal los van alle verschillende ervaringen van de dames hier. Je kunt 100 verschillende ervaringen horen en dan nog weet je eigenlijk niks omdat jouw lichaam nou eenmaal jouw lichaam is.

Groetekes, Sje

Ik sluit me helemaal bij Sje aan. Daar is geen peil op te trekken. Bij sommige duurt het 1 jaar voordat de cyclus weer regelmatig is na het stoppen met de pil. Maar weer andere zullen nooit een regelmatige cyclus hebben. Ik had meteen na het stoppen met de pil een cyclus van stipt 26 dagen. Ik ben weer gestopt met de pil en idd weer een cyclus van 26 dagen. Maar heb inmiddels helaas 2 miskramen gehad en daardoor de ene keer een wat langere cyclus dan de andere keer. Het is dus heel erg verschillend.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

idd als je toch denkt zwanger te zijn kun je even langs de huisarts.
wij kunnen moeilijk zeggen of je wel of niet zwanger bent!

oja en welkom op de site

Groetjes Gytha