Stoom afblazen!

Hallo mama’s

Pfffff! “Sorry” maar ik moet even mijn ei kwijt, want mijn kleine meid van 10 1/2 maanden is behoorlijk aan het uit proberen en daar komt dan ook nog bij dat ze nu haar eerste tandjes krijgt.
Kruipen doet ze ook nog niet en daar wordt ze behoorlijk boos van, dus het is hier de hele dag feest!
Ze probeert wel te kruipen maar als het dan niet lukt dan gaat ze zo hard gillen!! (Mijn huisarts zij laatst dat hij nog nooit een kind zo hard heeft horen gillen " erg bemoedigend trouwens" NOT)
ze gilt trouwens ook als ze zit en dan om valt, als ik haar dan niet meteen oppak dan is het huis te klein.
Ik probeer haar ook zo veel mogelijk te negeren (ren niet onmiddelijk naar haar toe) als ze zo een gil bui heeft, maar dat wordt me na een hele dag of dagen dan toch te veel!
“Begrijp me goed” ik ben gek op dat kleine monstertje maar af en toe kan ik haar wel achter het behang plakken.
‘Zo’ he, he!! dat lucht op.
Morgen gaan we er weer gewoon met frisse moet tegen aan!

P.S. zit ze ook niet in een sprongetje?
Lieve groet,
Monique

Zie sprongetjesschema in Mama’s hoekje om te checken of ze in een sprongetje zit.

Groetekes, Sje

Sterkte

M.

Hoi hoi,

hier ook zo’n gillende keukenmeid als ze in een sprong zit en ja, deze is heel heftig!!! Het enige wat je idd kan doen is negeren en lukt je dat niet meer, dan is boven op bed leggen en uit laten mopperen een hele goede optie!! Anders draai je op een gegeven moment zelf door… bij ons duurde deze sprong een weekje denk ik, dus heel veel sterkte er mee en denk maar zo: het gaat vanzelf weer over…

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Oja, tandjes…wat een drama!
Heerlijk he, zo’n forum waar je het even kan delen!

Succes met de kleine meid,
Groetjes Carolien.

Hoi,

Niet steeds optillen bij de eerste gil. Inderdaad even negeren. Als ze ziet dat je niet reageert zal het gillen vanzelf stoppen.
De buren hebben er misschien wat last van, maar ook dit gaat over.
Misschien hebben ze zelf ook (kleine) kinderen en zullen ze er alle begrip voor hebben.
Zij hebben dit immers ook meegemaakt.
Dit gillen komt niet van doorkomende tandjes hoor, het komt gewoon door dat sommige dingen bij haar nog niet lukken en dat laat ze op deze mannier aan jullie horen.
Ze is natuurlijk behoorlijk gefrustreerd.

Sommige kindjes slaan het kruipen trouwens over en gaan gelijk staan en lopen.
Jouw kindje is 10 1/2 mnd en zou al kunnen kruipen.
Hier kropen ze rond 7/8 mnd.
Het kan zijn dat ze dat nog gaat doen.

Als ze weer een gilbui heeft, loop maar gewoon even de kamer uit en ga even wat doen. Was vouwen ofzo.

Groetjes Lisan.

Erik kroop pas toen hij 13 maanden oud was, maar hoop dat jij niet zo lang hoeft te wachten…

Sterkte met je gilwonder…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

"Nou’ vannacht heeft ze weer eens lekker door geslapen, en vanmorgen was ze vrolijk en alleen rustig aan het spelen in de box, zonder dat ze aan het gillen was.
Ik moet wel zeggen dat ik probeer om geen oogcontact met haar te krijgen als ze aan het jammeren is, het is namelijk opvallend dat ze dat begint te doen als ik in haar buurt kom en het wordt erger als ik haar aankijk!
Het is duidelijk een slimme meid, die denkt dat ze mama wel om haar vinger kan wikkelen!
Maar mama is slimmer!!! Hi, Hi

Lieve groet,
Monique mama van Silver

Gewijzigd door - Monique 1 op 03 Apr 2010 11:22:04

Goed zo!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik herken dat wel! Mijn meisje is pas 5 maanden, maar kan in de wandelwagen soms zooo hard krijsen (van plezier dan wel) dat andere mensen op de fiets bijvoorbeeld hun hoofd omdraaien ‘om te kijken wat er toch met dat kind gebeurt?’ Ik moet dan met een rood hoofd zeggen dat ze het gewoon naar haar zin heeft. hahaha. Voor jou succes en lekker stoom afblazen hier hoor, als je daar behoefte aan hebt.

mama1980

Ik had het ook al aangegeven, in een ander topic. Senne heeft echt moeilijke dagen…
Nu kan ze zitten maar nog niet zelf gaan zitten zeg maar… nou, het huis is te klein als ze wil zitten en het lukt niet. Hetzelfde als ze op haar buik ligt en vooruit wil komen (ze gaat nu meer achteruit dan vooruit)

Zet het hier maar gewoon neer, zoals je ziet ben je niet de enige…

Sterkte!!

Groetjes van Sascha en Senne