Stomme post order bedrijf! GRRRRRR

Echt, nu moet het niet gekker worden!!
af en toe bestel ik kleding via een postoderberdijf, diegene met een neck en eindigt op mann. Iedereen weet wel welke ik bedoel nu. Tot nu toe geen problemen gehad.
Nu heb ik 3 weken terug een bestelling geplaatst voor een paar bh-s en tot nu toe niet gekregen. Ik vroeg mij af waarom, en heb ze dus opgebeld om hier naar te vragen, en eventueel de bestelling te annuleren, want als het zo lang duurt, ondanks dat de levertijd zogenaamd 3 dagen was, dan koop ik het net zo lief in de winkel hier.
Dus ik bellen, krijg ik een miep aan de lijn, die mij naar heel wat wachten eindelijk doorverbind naar iemand die het zou weten. Die iemand eenmaal aan de lijn, mijn vraag gesteld, gaat ze het uitzoeken, vraagt ze, bent u particulier?? Ik zeg ja, hoezo dat dan weer? Nou zegt ze, volgens onze gegevens is er een sportclub gevestigd op uw adres!!! Ik zeg pardaon??? Ik weet dat de vorige eigenaar van dit huis een bestuurslid was van een sportclub, maar goed, die woont allang in enschede, wij hebben dit huis toen gekocht, alles is in het kadaster veranderd, en tot op een maand of 2 terug kreeg ik gewoon alle bestellingen van dit bedrijf, dus hoezo , er zit hier een sportclub??? Dit dus ook gezegd, ja zegt ze, dat hebben ze in Mei 2011 uitgezocht, en het was toch echt zo!!! Ik zeg, nee dat is niet zo (jammer dat we geen beeld telefoon hebben, anders kon ze aan mijn lijf alwel zien dat er hier geen sportclub is) , ja zegt ze, maar dat is wel de reden, en als u nu even een kopie opvraagd uit het kadaster en dat nu opstuurd dan kunnen we het regelen dat u als particulier ingeschrfeven staat!!! Ik zeg pardon?? En toen verloor ik een beetje mijn geduld, en dit is wat ik toen zei:

Nu moet het helemaal mooi worden, ik plaatst een bestelling bij jullie, wat ik wel vaker doe, en tot op dit moment geen enkel problemen mee had, blijkbaar werkt er een deviel bij jullie die denkt dat er hier een sportclub zit, die debiel zou ik gelijik ontslaan als ik jullie was, want er zit hier geen sportclub!!! Maar dat is nog niet alles, jullie besluiten dat er hier een sportclub zit, dan zie je dat er een bestelling geplaatst wordt, voor BH-S nota bene!!! en besluiten dat die niet geleverd worden want ja, een vereniging he, daar doen jullie niet aan!, maar ondertussen melden jullie dit niet, niet eens een e-mailtje, nee, de klant moet jullie zelf opbellen, waarom het in vredesnaam zo lang duurt voordat ik de bestelling binnen heb, dan wordt je a 15 cnet per minuut in de wacht gezet, krijg je uiteindelijk iemand aan de telefoon die beweert dat er een sportclub in mijn huis zit, en wanneer dit tegen gesproken wordt, dan wordt dit niet echt goed ontvangen bij jullie, want er wordt gereageerd alsof ik lieg, en ipv dat jullie mij als klant willen behouden, nee, IK MOET een uittreksel uit het kadaster register opvragen, daar een kopie van maken en naar jullie opsturen, zodat IK kan bewijzen, dat er hier geen sportclub zit??? Ik zeg, wie wil er nou geld verdienen, jullie of ik? Maar ik weet het mooi gemaakt zeg ik, anuleer al mijn bestellingen maar, en jullie hebben nu officieel een klant minder. DOEI!!!

Pfff…even later weer gebeld, want nu wil ik wel weten hoe dit kan, kreeg ik een andere, ontzettend aardige mevrouw aan de lijn, die het nu gaat uitzoeken hoe dit kan, en ik wordt terug gebeld, ooit, denk ik…En ik heb de sportclub hier maar even opgebeld, dat volgens een bepaald post order bedrijf, hun club in mijn huis gevestigd is en of ze dit (als dit idd ergens geregistreerd staat) even willen veranderen. Maar werkelijk waar, mij zie je dus niet meer op die site terug!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ooohh… ik kan me je kwaadheid hélemaal voorstellen zeg! Wa erg!
Aan de andere kant, wees blij dat er geen manager van een bordeel of coffeeshop in jullie huis heeft gewoond !!

Ben trouwens wel benieuwd of je idd teruggebeld gaat worden!
Groetjes Nancy

Oef, irritant! Hihi, goed van je afgebeten. Enne, ik moest heel hard lachen om je opmerking van die beeldtelefoon. Dat ze dan wel kon zien dat er geen sportclub op jullie adres zit. Een beetje zelfspot, ik hou ervan!

Groetjes,
M

en het stomste van alles is dat we toch blijven webshoppen.
ik heb er ook al zovaak gezeik mee gehad (wehkamp) laatst nog, kocht ik schoenen voor bijna 60 euro. bleken ze gigantisch af te geven, dus ik had constant zwarte voeten, ik belde op zeggen ze: ja mevrouw dat is ons bekend maar dat gaat over!
nou niet dus en nu kan ik ze dus niet meer terug sturen, en het misselijkste van alles is nog dat ze ze nu voor 25 euro verkopen (waarschijnlijk door de slechte recenties) en had ik daarover een recentie geplaatst op wehkamp, plaatsen ze hem gewoon niet! nee het zal eens nadelig voor hun werken. stelletje…

Ik heb ook slechte ervaringen met de N. Maar wat bakmama zegt klopt. De W. is erg klantvriendelijk. Ik had ooit een gehaakte trui besteld, die naar 1 wassen “uitgehaald” was. Ik had gewoon 1 lange draad over. Ik heb het teruggestuurd en netjes mijn geld teruggekregen. Ook met andere bestellingen ben ik altijd netjes geholpen.

Groetjes Natasja

Ik ben ook zeer tevreden over de Wehkamp… je kan altijd een adres opgeven waar het pakketje geleverd word als je niet thuis bent, en bij de linkerkant van ons willen we echt NIET dat daar iets geleverd word, dus we geven de andere buren altijd op, en daar word netjes aan gehouden…
Neckermann heb ik nooit besteld… maar zo te lezen, doe ik dat dus ook niet! hahaa

Liefs, Melanie

@Melanie: oh ik ben verder ook heel tevreden over wehkamp, maar dat incident deed mijn oren echt even wapperen, zeker omdat wehkamp normaal altijd alles netjes afhandeld. Nu had ik ook een vrouw aan de telefoon die amper nederlands sprak en daar was ik ook geirriteerd door omdat ze maar niet leek te begrepen wat ik vertelde. en op mijn beurt snapte ik weer niets van wat zij me vertelde. Ik heb bij wehkamp heel vaak wat besteld wat uiteindelijk niet paste of wat dan ook en dan kwamen ze het ook netjes ophalen en ook de levertijd is vaak heel erg snel. ik heb bij elk post order bedrijf wel wat meegemaakt een keer (wij bestellen nu eenmaal vaak) maar dat was toch wel het toppunt met die schoenen. Met Otto heb ik het ooit gehad dat ik op kleding die direct leverbaar was ruim 2 weken moest wachten. Toen ik belde bleek er iets fout te zijn gegaan en dus moest het opnieuw. ook daarna bleek het weer fout te zijn gegaan en na een maand had ik eindelijk de kleding. zucht… ja het kan nooit allemaal goed gaan. Er zit sowieso een aantal WEKEN op dat je iets terug kunt sturen, maar goed ik zat bij wehkamp in die weken en toen zeiden ze dus dat het overging, na 2 maanden mogen ze het gewoon niet meer terugnemen, want dan heb je het al te vaak gedragen en kunnen zij er ook bar weinig meer mee.

Ik heb ennorm gelachen om je opmerking over de beeldtelefoon! Hahahaha! Ik hou ook van zelfspot! Of je het als grap bedoelt weet ik niet, maar bij mij en Mriek kwam 'ie in ieder geval binnen als een supergrap! Wel zwaar irritant! Ik had eens bij W. dat ik laarzen wilde bestellen, maar dat lukte niet. Ik belde dus. Zegt zo’n mens: oh, maar u heeft ook een schuld openstaan. U voldoet niet aan uw betaalverplichtingen! Ik was bang dat iemand op mijn nummer ik weet niet wat had besteld, dus ik zeg: hoezo, ik betaal altijd meteen? Nee hoor, er stond echt een bedrag open. Hoeveel dan? Nou, 4,95…Ik had iets teruggestuurd en moest de verzendkosten nog betalen. Maar dat mens deed alsof ik een notoire wanbetaler was! Zegt ze: als het betalen u niet uitkomt als u wat krap zit, kunt u ook in termijnen betalen bij ons he? AAAAA, het ging om 4,95! Erg eigenlijk…Ik bestel er alleen als iets in de winkel is uitverkocht en ze het daar wel hebben, want ik vind de verzendkosten best hoog, zeker omdat het duurder is als ze 's avonds moeten komen. Dan betaal je 6,95…Vind ik veel!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@ Zwelgje ik heb in een voormalig bordeel gewoond maar daar hadden ze geen moeite mee hopr

Enne ik heb het met wehkamp gehad dat ze mij belde of ik 2 telefoons bewteld had en een laptop. Ik zei nee, dachten ze al want het viel buiten mijn bestelpatroon, iemand was op mijn nummer aan het bestellen. Helaasd moesten ze voorlopig wel even alles dat ik bestelde controlen bij mij tot het probleem opgelost was zeg maar. Maar geen problemen met ze gehad verder.

Groetjes,

Michèle

@mriek en rainbow, dat was idd als een grapje bedoeld, ben gelukkig bedeelde met een gezonde hoeveelheid zelfspot, en breng soms menig persoon daar mee in verlegenheid, omdat ze niet weten wat ze er op moeten zeggen, terwijl ik het gewoon als geintje bedoel!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

@Michèle:

Gewijzigd door - Zwelgje74 op 14 Jul 2011 21:14:21