Echt, nu moet het niet gekker worden!!
af en toe bestel ik kleding via een postoderberdijf, diegene met een neck en eindigt op mann. Iedereen weet wel welke ik bedoel nu. Tot nu toe geen problemen gehad.
Nu heb ik 3 weken terug een bestelling geplaatst voor een paar bh-s en tot nu toe niet gekregen. Ik vroeg mij af waarom, en heb ze dus opgebeld om hier naar te vragen, en eventueel de bestelling te annuleren, want als het zo lang duurt, ondanks dat de levertijd zogenaamd 3 dagen was, dan koop ik het net zo lief in de winkel hier.
Dus ik bellen, krijg ik een miep aan de lijn, die mij naar heel wat wachten eindelijk doorverbind naar iemand die het zou weten. Die iemand eenmaal aan de lijn, mijn vraag gesteld, gaat ze het uitzoeken, vraagt ze, bent u particulier?? Ik zeg ja, hoezo dat dan weer? Nou zegt ze, volgens onze gegevens is er een sportclub gevestigd op uw adres!!! Ik zeg pardaon??? Ik weet dat de vorige eigenaar van dit huis een bestuurslid was van een sportclub, maar goed, die woont allang in enschede, wij hebben dit huis toen gekocht, alles is in het kadaster veranderd, en tot op een maand of 2 terug kreeg ik gewoon alle bestellingen van dit bedrijf, dus hoezo , er zit hier een sportclub??? Dit dus ook gezegd, ja zegt ze, dat hebben ze in Mei 2011 uitgezocht, en het was toch echt zo!!! Ik zeg, nee dat is niet zo (jammer dat we geen beeld telefoon hebben, anders kon ze aan mijn lijf alwel zien dat er hier geen sportclub is) , ja zegt ze, maar dat is wel de reden, en als u nu even een kopie opvraagd uit het kadaster en dat nu opstuurd dan kunnen we het regelen dat u als particulier ingeschrfeven staat!!! Ik zeg pardon?? En toen verloor ik een beetje mijn geduld, en dit is wat ik toen zei:
Nu moet het helemaal mooi worden, ik plaatst een bestelling bij jullie, wat ik wel vaker doe, en tot op dit moment geen enkel problemen mee had, blijkbaar werkt er een deviel bij jullie die denkt dat er hier een sportclub zit, die debiel zou ik gelijik ontslaan als ik jullie was, want er zit hier geen sportclub!!! Maar dat is nog niet alles, jullie besluiten dat er hier een sportclub zit, dan zie je dat er een bestelling geplaatst wordt, voor BH-S nota bene!!! en besluiten dat die niet geleverd worden want ja, een vereniging he, daar doen jullie niet aan!, maar ondertussen melden jullie dit niet, niet eens een e-mailtje, nee, de klant moet jullie zelf opbellen, waarom het in vredesnaam zo lang duurt voordat ik de bestelling binnen heb, dan wordt je a 15 cnet per minuut in de wacht gezet, krijg je uiteindelijk iemand aan de telefoon die beweert dat er een sportclub in mijn huis zit, en wanneer dit tegen gesproken wordt, dan wordt dit niet echt goed ontvangen bij jullie, want er wordt gereageerd alsof ik lieg, en ipv dat jullie mij als klant willen behouden, nee, IK MOET een uittreksel uit het kadaster register opvragen, daar een kopie van maken en naar jullie opsturen, zodat IK kan bewijzen, dat er hier geen sportclub zit??? Ik zeg, wie wil er nou geld verdienen, jullie of ik? Maar ik weet het mooi gemaakt zeg ik, anuleer al mijn bestellingen maar, en jullie hebben nu officieel een klant minder. DOEI!!!
Pfff…even later weer gebeld, want nu wil ik wel weten hoe dit kan, kreeg ik een andere, ontzettend aardige mevrouw aan de lijn, die het nu gaat uitzoeken hoe dit kan, en ik wordt terug gebeld, ooit, denk ik…En ik heb de sportclub hier maar even opgebeld, dat volgens een bepaald post order bedrijf, hun club in mijn huis gevestigd is en of ze dit (als dit idd ergens geregistreerd staat) even willen veranderen. Maar werkelijk waar, mij zie je dus niet meer op die site terug!!!
liefs woezel