Stomme muggen

grrrrrrrrrrrr ben helemaal lek geprikt vanacht,stond vanmorgen op met jeuk,gelijk de prikweg gepakt en gaan rollen met dat ding wel geteld 10 in me ene arm 6 in de andere en op me voet 3…

zei tegen hans net die belde had je bordje gehangen met " hier prikken"

zegt hij doodleuk had je die spin maar niet door de buurman moeten laten vermoorden grrrrrrrrr

toen de jongens gingen aankleden had ik er 4 doodgemept en alle 4 met bloed…dus witte muur was ff rood,gelijk maar schoon geboend anders moet hij echt snel witten boven

maar hebben jullie ook zoveel last van muggen,en ook die kleintje

Boven heb ik er geen last van, maar ik heb boven allemaal horren en een deur in het trappengat boven. Beneden heb ik ze wel ondanks alle horren, maar dat komt omdat de hor van de achterdeur stuk is. Zolang ze maar niet in de slaapkamers zitten vind ik het nog goed te doen. Maar heb je geen klamboe of zo ?

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Mij vinden ze niet zo lekker maar Stephan wel. Die zit vaker onder dan ik.
Maar heel erg veel muggen zijn er hier niet momenteel.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

arme stephan…

astrid,boven heb ik ook horen zitten,maar in de hal is mijn trappengat open
dus ja zodra mijn tussen deur open gaat,en de jongens doen hem niet vaak zelf dicht dan glippen ze erheen…den kdat ik moet leren boven de deuren dicht te houden die staan ook altijd open

of een bordje hangen met de terug weg naar beneden hihihiih

ja hier ook een muggenplaag,en het ergtse is dat ze larsje aanvallen die had vorige week zoveel beten op zijn kopke dat ik hem direcht heb uitgekleed en nagegeken want davht dat hij waterpokken of zo had… nu heb ik een oude glasgordijn uitgewassen en aan een genaaid en dat span ik van aan zijn bedje zodat ze aan hem niet meer kunnen,is gelukkig dus ook weer beter, ze hebben mij gezegd dat ik van vapona zo een ding moet gaan halen voor int stopcontact te steken ma durf dat niet goed want dat is toch gif niet? astrid wat is klamboe? en wat zijn in hemelsnaam horden? misschien dat ik dat kan gaan aanschaffen dan lijkt me allesinds beter dan dat chemisch spul

liefs jessica, &

quote:
ze hebben mij gezegd dat ik van vapona zo een ding moet gaan halen voor int stopcontact te steken ma durf dat niet goed want dat is toch gif niet? astrid wat is klamboe? en wat zijn in hemelsnaam horden? misschien dat ik dat kan gaan aanschaffen dan lijkt me allesinds beter dan dat chemisch spul

vapona die ze nu hebben is niet meer giftig die hiervoor paar jaar terug dat schenen wel erg giftig te zijn,ik vind van deze dat de muggen ook niet doodgaan,van dat oude wel…

klamboe is een groot stuk gaas om het maar ff zo uit te leggen dat je om heel het bedje van je kind,of je zelf kan doen,dan blijven de muggen buiten jou bed en jij slaapt heerlijk

horren bedoelen we dat zijn die dingen voor je raam om vliege/muggen ect buiten te laten

ah een vliegeraam op zijn limburg hihi weer slim van mij he!!! pas op als ik nog e paar jaar blijf op de forum,wordt ik nog intellegent maar let wel als het zover ooit komt maak ik een ode aan jullie!!hihi

liefs jessica, &

Ja hier nog 1 met allemaal muggenbultjes
Gelukkig word Robin niet zo geprikt

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Hier effe een klamboe

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Gewijzigd door - Assie op 01 Sep 2005 21:02:00

is ook nog mooi ook!!!

liefs jessica, &

Hebben ze die dingen in Belgie dan niet?? Omdat je er nog nooit van gehoord had?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

misschien bij hun een andere benaming

Uhhmmmmm Muskietennet ? Zegt je dat iets ?

Groetjes Astrid, mamma van
Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

ik noem het gordijn voor aant plafon te hangen haha ze zullen dat hier vast wel hebben hoor,heber gewoon nooit op gelet

liefs jessica, &