Stomme griep ook

eerst begon kaitlyn met overgeven en gelukkig 1x diaree woensdag,gisteren avond laat dylan overgeven en ook gelukkig 1x diaree,hans vanmorgen alleen maar diaree…ik begin nu rommelen misselijk pffffff
dus hoop niet dat het doorzet mama;s mogen niet ziek zijn toch

maar het heerst hier enorm hoor wie we ook horen zijn 2 dagen gewoon ziek

maar als we het dan hebben dan maar nu en niet met de feestdagen

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Dan wens ik jllie daar allemaal beterschap, en maar hopen dat het voor de feestdagen weer over is.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

ooh hopelijk is het met een dag of 2 over… beterschap hoor, kon er nog wel bij he

groetjes Kim, mama van

en

niet echt,maar goed ik ga me bedje op zoeken

helaas morgen wel ff werken tot hoever dat gaat natuurlijk en anders laat ik me lekker verwennen door hans die springt alweer heerlijk vrolijk rond

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Beterschap allemaal.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hè, balen zeg.
Hopelijk is het morgen “overgewaaid” bij je en voel je je een stuk prettiger!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Ohh wat sneu!! Beterschap allemaal!

Groetjes Nathalie & Co

oh das niet fijn!!! heel veel beterschap aan jullie allemaal!

liefs jessica, &

Hoe is het met de ziekenboeg ?

quote:
Hoe is het met de ziekenboeg ?

Ja, ik hoop dat je je msn-naam bent vergeten aan te passen, anders zijn jullie nog steeds allemaal ziek

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

pfffffffffffff wat een elende allemaal

vrijdag nacht begon ik dus echt,met spugen bleggggggg en maar pijn in me middenrif erbij was niet prettig

hans lag ook heel de nacht te draaien en wilde niet spugen hield het dus op
terwijl hij na die ochtend juist weer heerlijk voelde

ik ben wel eigenwijs gaan werken maar lekker voelde ik me niet
hans heeft de hele ochtend op de bank gelegen,kaitlyn kwam 10.45 uit haar bed dylan zat heerlijk achter de pc

smiddags voelde ik me wel goed,dus ff snel boodschap en idd snel want ik kreeg krampen en ja hoor ook de race erbij…

gisteren ging het allemaal wel weer en hebben we op ons gemakkie alles versierd

de jongens zijn weer naar school vandaag,hans werken en ik ga zo ook werken

maar het heerst dus op school,want de telefon stond roodgloeiend en ouders hoorde je ook tegen andere juf/meesters zeggen dat de oudere broers/zussen ziek zijn

maar we hebben het gehad alleen dylan en ik worden ook verkouden hoesten en keelpijn

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Nou, wel prettig dat jullie het dan nu achter de rug hebben zeg.
Sterkte met de verkoudheid!

Ahhh wat sneu zeg, nou hopelijk zijn jullie er nu vanaf voor komende winter!

mILAN HAD GISTER OOK DUNNE ONTASTING MAAR VANDAAG WERD HET WAT DIKKER HOPELIJK BLIJFT HET HIERBIJ

Groetjes Nathalie & Co