Stinkhandjes

Ik vraag me af of jullie kindjes soms ook stinkhandjes hebben. Julia heeft soms echt een beetje handjes die niet lekker ruiken, omdat ze ze in haar mond stopt als ze honger heeft. Dat doen babies nu eenmaal, maar op de een of andere manier ruiken ze dan soms naar…ik weet niet…zure melk of overgeefsel ofzo. Heel vies. Ze stinkt verder nooit uit haar mondje., maar die handjes…Het zijn denk ik melkrestjes ofzo, soms heb je ook dat je die geur ruikt als er per ongeluk wat melk in het nekje is gesijpeld…Herkenbaar? En soms zijn haar handjes en voetjes ook koud en zweterig…

Groetjes Rainbow

Trotse mama

Speeksel stinkt ook vervelend. Moet je 's ochtends als je ze uit bed haalt die wangetjes eens ruiken. Bjek!

Denk dat je ermee moet zien te leven, want op die leeftijd steken ze nou eenmaal voortdurend die handjes in de mond.

Groetekes, Sje

Morgan heeft een hele tijd zuur geroken omdat ze zoveel opgaf. Nu is dat gelukkig minder, maar ja ze steken nou eenmaal de handen in de mond. Hoewel Morgan nu meestal haar knuffeldoekje in haar mond stopt (ik heb er twee )

Enne koude handen en voeten heeft zij altijd, zweetvoetjes en handjes niet.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Bram (10 weken) heeft ook altijd stinkhandjes. Als ik ze open frummel dan zit er ook altijd viezigheid in! Pluisjes, huidsmeer, opgedroogde spuug en kwijl… Hoort er gewoon bij hoor. Even schoonmaken met een nat doekje en hij kan er weer even tegen.