Stinkende was/wasmachine

@Bakmama
Draai je lang of kort programma? Ik gebruik nl. een normale hoeveelheid waspoeder maar kreeg eerst ook witte vlekken van de poeder. Het programma hier duurt anderhalf uur. Eerst dacht ik dat de trommel te vol zat, maar dan nog had ik het. Nu geef ik bij het donkere goed de opdracht ‘extra spoelen’ en dan doet hij er 2 uur en 10 minuten over. En…geen spoortje meer van het wasmiddel te vinden

@Bakmama
Hier ook een bosch
Eén eetlepel? Ik weet niet hoeveel er in jouw trommel gaat aan wasgoed? Wij hebben de trommel van 7 kg en ik kijk altijd even op de verpakking van het wasmiddel hoeveel er in mag bij normale bevuiling. Dan kom ik toch wel verder dan die éétlepel van jou Op iets van een heel maatbekertje vol geloof ik

Ik kom ook op bijna een heel maatbekertje. 1 eetlepel is wel erg weinig hoor. Even op de verpakking kijken en daar net iets onder gaan zitten. (Wasmiddelenfabrikanten rekenen namelijk graag ruim! Want dan koop je eerder een nieuw pak. )

Groetekes, Sje

Nou, alles ruikt weer fris, MAAR wel die bruine strepen inderdaad…

Dus, vlokje: wat voor spul van HG had je gebruikt, en werkt dat dan goed tegen de bruine strepen. Of is er ook iets anders, wat ik kan gebruiken?

Liefs, Anne

[img]http://lb3f.lilypie.com/fIPep1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />

heb je nou ook een kook wasje gedraaid?

Ik had ook geen maatbekertje, maar wel zelf 1 gemaakt.
1x afmeten, overgieten in iets wat je niet meer gebruikt, streepje er op, en klaar ben je!
Dat heb ik met wasverzachter ook eens gedaan, in het dopje dan, ik gebruikte daar namelijk altijd te veel van!
Lastig werkje, de was zo

Ja precies zo heb ik ook een maatbekertje gemaakt. Kan zelfs met een gewoon simpel plastic wegwerpbekertje in een noodgeval.

Groetekes, Sje

Volgens mij komen mijn maatbekertjes uit de grote dozen van Lidl of de grote dozen van Witte Reus