Stinkbroekjes

Opeens, na bijna 15 (!) maanden valt het me op: Eva’s broekjes stinken best vaak. Als ze heeft gepoept, blijft er een zweem in de stof hangen! Ik denk dan heel vaak dat ze weer gepoept heeft, maar dat is lang niet altijd zo. Als ik dan aan het broekje ruik, ruik ik toch een beetje poep? Bah! Het is me niet eerder opgevallen! Misschien komt het doordat ze nu al een tijd met de pot mee-eet en dat ze daardoor sterker ruikende poep heeft ofzo? Of door tandjes? Geen idee, maar ik vind het best wel vies! Zou het door de luiers komen? Ik ben Pampers Baby Dry en die heeft ze al vanaf de geboorte.

Herkenbaar, zie poepzweem?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hoi Rainbow,

Voor mij niet herkenbaar hoor!
als ik zijn poepbroek heb verschoond is echt alle “stank” weg!

Gr, Danielle

[img]http://b2.lilypie.com/7kXip1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Hier wel bekend… Ook Danique blijft stinken nadat ik haar verschoond heb. Vieze poepers hebben we Nu moet ik zeggen dat ze sowieso behoorlijk stinkt als ze de grote boodschap eruit geperst heeft. Maar denk dan niet dat het ‘van de pot’ mee eten komt, want dat doet ze dus nog steeds niet…

Kwam laatst bij mijn moeder de kamer binnen toen ze Danique net verschoond had… Hele kamer stonk naar poep… Blijft behoorlijk hangen zeg maar.

Gewijzigd door - MamaDanique op 26 Nov 2009 18:21:26

morgna heeft het soms, als der tanden en kiezen bezig zijn is het erger dan anders. Maar ik heb er een die ook goed scheten kan laten …

Groetjes,

Michèle

Hahaha Dat kan Danique ook heel goed, van die harde knetterende… En dan moet ik altijd lachen, kijkt ze me eens aan… En dan lacht ze dus lekker mee

Oh morgan kan ook die zachte stinkers laten en dan gaat ze om zich heen kijken met zo;n blik van wie stinkt er zo en dan kruipt ze sneaky weg

Groetjes,

Michèle

Bij Seth hebben we eht ook weleens, dat we hee de dag een beetje een poepgeurtje bij hem ruiken…
Is vooral als hij met tanden bezig is!
Vandaag weer, trouwens, dus misschien komen er nog meer tanden…

En scheetjes laten kan het ook zijn, kan Seth ook heel goed
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

@MamaDanique: we wisten al dat zowel Eva als Danique vieze poepers zijn he? Van een vorig topic. Oh ja, dat ging over poeprompers! Hahaha.

Ik denk inderdaad dat het komt door de tandjes. Ze heeft het lang niet altijd. Meestal ruikt ze weer ok als ik haar verschoond heb, maar de laatste weken (14 dagen ofzo) blijft ze stinken. Soms ruikt de kamer hier ook naar poep! Al verdrijft dat dan wel weer na een tijdje. Ik vind het best onfris, ik verzorg Eva goed en vind het dan jammer dat die stank zo aan haar kleertjes blijft zitten. Dan maar veel rokjes aan de komende tijd, haha, dan stinkt ze niet!

Scheetjes laten kan ze ook goed. Meestal zijn het van die harde: PRRRT! Dinsdag gingen we kijken naar tijdelijke woonruimte, aangezien we ons huis dus verkocht hebben en we nog geen ander huis hebben. De makelaar was iets aan het uitleggen, het was muisstil en opeens: PRRT. Liet ze gauw een windje! De makelaar was een vrouw en ze moest er wel om lachen. Eva keek zo van: ‘Nou en? Dat is toch normaal?’ Daarna hoorde je ook nog wat zachte persgeluidjes, zo van: ‘u-u-u’ en thuis bleek haar luier weer vol te zitten!

haha poep zweem
ja sinds rico met zijn kiezen bezig is stinken zijn luiers ook
en als rico iets te lang in zijn poepluier heeft gezeten gaat de lucht ook in zijn broek zitten.
dan denk ik: heeft ie nou alweer gepoept??
dus dan kijk ik weeer en is er niks. dan doe ik zijn broekje uit en ruik een keer aan het broekje (ja klinkt smerig maar moet toch wat hahaha)
en dan nouja ga ik zowat over mijn nek (overdrijven is ook een vak!)
hij krijgt dan een schone broek aan omdat ik me niet elke keer voor de gek laat houden.
en hij maar lachen
maar missch8ien is dat de rede wel dat ze tandjes of kiesjes krijgt.

Inge, ik heb net weer zitten lachen om jouw reactie. Hoe je dat omschrijft, hoe je aan zijn broek ruikt! Maar dat doe ik ook hoor. Dan laat ik Eef staan en dan schuif ik heel even haar luiertje weg. Dan denk ik bruin te zien, maar heel vaak zie ik niks en is ze gewoon schoon. Dan denk ik: ‘Wat een gore lucht!’ en dan SNUIF ik ook aan de achterkant van haar broek, aan het kontstuk zeg maar! En ja hoor…poep! Dat zit er dan in gebakken! Snif, snif…wat stinkt daar zo? Het mannetje van de radio! Hopelijk zijn de tanden gauw door. Is Eva van de rode billen af en ik van de stank. Stinky Stanky noem ik haar vaak!

Heel herkenbaar, al vanaf dat Erik heel klein was, dat die poepzweem in de broek blijft hangen…blegh. Hier wordt ook altijd aan de bips geroken als ik vermoed dat 'ie gepoept heeft. M’n vriend gaat dan bijna altijd over z’n nek en vraagt dan waarom ik zo goor doe en niet gewoon die luier opendoe om te checken. Dat vind ik dan teveel werk, zeker als het vals alarm is. Haha.

By the way: wij noemen Erik altijd stinkie-brinkie (Brink is z’n achternaam…).

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hahaha, ik moet lachen om jullie verhalen!
Ook hier gaan de namen: stinkie winkie …, stinkie stankie zo nu & dan door het huis! haha …
Nayaro heeft ook wel eens last van die rare stinkbroeken. Of hij laat scheetjes die dan in zn broek blijven hangen, ieeeek. En hij is echt niet dol op luiers verschonen, dus mama moet regelmatig ruiken of ik hem niet voor niks weer in de houdgreep moet leggen! haha

Nayaro - Danil / 14 September 2008