Still comming here

Jaja, ik hou het hier zo af en toe ook nog in de gaten, velen van jullie zullen mij niet kennen, maar de oude garde vast nog wel…

Tries nog gefeliciteerd! En eh, Nathalie hoe gaat het met je kindjes?
En de rest hoe gaat het met jullie…

Kim heb ik net al even gesproken op msn, maar de rest ben ik een beetje uit het oog verloren.

Dus vertel hoe gaat het met jullie?

Liefs ellen

Hallo Ellen!!

Ik ken jou niet, maar ik wil wel even ‘kennismaken’ hoor!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

HEEEE EEN NAAM GENOOT LEUK!!!

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

heeee ellen

hoe is het met jou zeg,lang niet gesproken,hoe is het met je meiden
de jongste gaat nu ook naar school toch???

laat weer een een foto zien,zullen wel veranderd zijn na me laatste bezoek
toen was kaitlyn nog baby en de jou zat nog je buik hihih hoezo lang geleden hahhaa

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hoi ellen das een tijdje geleden… maar bedankt alles goed daar?

Gr Tries

hwy ellen.
ik ben ook zo`n nieuwe. hihi

ikkeben christa, getrouwd met melinda en we hebben een dochtertje diantha.

offe…wilde je alleen weten hoe het met die ouwetjes gaat?
dat kan ook natuurlijk!!

Groetjes Christa, mama van

hallo ellen,
dus je bent een ikkeben gluurdster he?!hihi
fijn dat je er actief terug bijbent! hihi

quote:
ik ben ook zo`n nieuwe. hihi

maar het voelt aan alsof ze hier al eeuwig heeft gespookt!

groetjes van Samya ,mama van Alyssa

he meissie, je foto blijft nu gewoon zoals ie is, die drie kanjers zijn heerlijk om te zien

groetjes Kim, mama van

en

Hoi Ellen.

En ook ik ben hier nieuw, nou ja ga ook al weer een tijdje mee.

Ik ben marianne 23 getrouwd met niels 22 en samen hebben we een zoon Ruben van 12-7-2005

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hoi Ellen,

Ik ben nieuw hier, ben dertigjaar en heet Miranda. Mijn Vriend heet Bert en is veertig. We hebben een dochterje Joyce. Ze is een half jaar oud ( eh …jong ) en ik ben graag op deze site om ervaringen uit te wisselen met andere moeders.

Welcome back en wie weet gaan we weer vaker van je horen ???
Groetjes, Bert, Miranda en Joyce

He dames,

Ja hoor, ik heb me opnieuw ingelogd… met dezelfde naam maar een ander emailadres… maar mijn kinderen (behalve de jongste) zijn al wat ouder, en ik heb er drie dus das best druk… haha. Dus ik zal me hier weer wat aktiever opstellen.

Voor de nieuwe “zussen” hier, eh ik ben dus ellen, wie weet heb je mijn verhaal op deze site wel eens gelezen, over de tienermoeder. Nou dat ben ik dus, inmiddels geen tienermoeder meer, maar wel een jonge moeder, als je bedenkt dat mijn oudste nu 13 is, en ik zelf 31.

Ik heb drie dochters, Anieck, van 13, mandy van 11 en Fabienne van 4.

Ben alleenstaand, heb wel een vriend, Chris, maar we wonen niet samen.

Nog meer weten? hihi

Hier gaat dus alles goed, ben druk maar lekker wel alles op mijn eigen tijd, ben met een eigen bedrijfje bezig. En dat neemt veel tijd in beslag. De kids gaan allemaal naar school dus ik vind die tijd wel.

Fabienne, bleek toch een ergere achterstand gekregen te hebben, na alle ziekenhuis bezoekjes van twee jaar geleden. Ze loopt een jaar achter met haar spraaktaal, en haar motoriek ook zeker 9 maanden. Het is een bijzonder kind en dat is het. Het ene moment denk je: “begrijpt ze me wel?” En het andere moment lijkt ze weer heel slim en denk je: “waar haalt ze dat nou weer vandaan” dus we zijn er niet over uit wat het nou is met haar. Ze krijgt wel 1x het half jaar een uitgebreid onderzoek of ze vooruitgaat, en heel langzaam haalt ze de achterstand ook wel in, al is nu wel zeker dat ze groep 1 twee keer moet doen… maar als dat het is, doet ze het zo slecht nog niet.

Nou tot zover een korte update…

Liefs ellen

Ps. Ik ben nu ook een stiefmoeder, en heb dus af en toe 4 kindjes, en ze heet Lotus.

Ik heb je verhaal in het begin met aandacht zitten lezen.
En je zal zeker je handen vol hebben aan je 3 grote meiden, en je stiefdochter.
Apparte naam trouwens Lotus, hoor je niet elke dag, maar vind hem wel erg mooi.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

hoi ellen

ik heb dus nu pas je verhaal als tienermoeder gelezen.
Het is fijn om te horen dat het goed gaat met je. Heb jij dan nog tijd om te ikkebennen met 3 kinderen(af en toe 4), een eigen zaak,…???
Ik vind het wel tof dat je er tijd voor maakt! hehe

Mag ik vragen wat je als zelfstandige doet ?(of mag dat niet omwille van reclame maken?)

Verder wens ik fabienne beterschap.!

dank voor je update!hihi

Mijn eigen zaak aan het opzetten, dus nog niet helemaal rond… maar het komt er in het kort op neer, dat ik oudere mensen (bejaarden) het leven iets makkelijker probeer te maken…

Ik hou jullie op de hoogte… hihi

Liefs ellen

dat klinkt intersant ellen ,welkom terug ,en hopen je weer wat vaker van jullie te horen .veel plezier hier ,en ook met je eigen zaakje

groetjes marielle mama van
10-10-01

quote:
oudere mensen (bejaarden) het leven iets makkelijker probeer te maken
dat is mooi wat je wilt doen! veel geluk dan met het OPSTARTEN van je eigen zaakje!

ja hou ons zeker op de hoogte he!

wowwwwwwwww ellen we hebben heel wat gemist zo te lezen,was niks ernstig toch met fabienne met al de ziekenhuis bezoekjes

en ik neem aan dat je een nieuwe vriend heb,echt lang geleden dat we lekaar gesproken hebben zeg…

maar zo verder te lezen kan je wel goed je draai vinden en een bedrijfjes starten gaaf hoor,mama met pit hihihiih

Bianca,Dylan & Kaitlyn

dag ellen
nou ik hoor ook bij de nieuwe
ik ben janneke en getrouwd met ole wij hebben een dochter en die is 9 maanden!!
leuke dochters heb je!!!
lieve gr. janneke en hannah