He dames,
Ja hoor, ik heb me opnieuw ingelogd… met dezelfde naam maar een ander emailadres… maar mijn kinderen (behalve de jongste) zijn al wat ouder, en ik heb er drie dus das best druk… haha. Dus ik zal me hier weer wat aktiever opstellen. ![]()
Voor de nieuwe “zussen” hier, eh ik ben dus ellen, wie weet heb je mijn verhaal op deze site wel eens gelezen, over de tienermoeder. Nou dat ben ik dus, inmiddels geen tienermoeder meer, maar wel een jonge moeder, als je bedenkt dat mijn oudste nu 13 is, en ik zelf 31.
Ik heb drie dochters, Anieck, van 13, mandy van 11 en Fabienne van 4.
Ben alleenstaand, heb wel een vriend, Chris, maar we wonen niet samen.
Nog meer weten? hihi
Hier gaat dus alles goed, ben druk maar lekker wel alles op mijn eigen tijd, ben met een eigen bedrijfje bezig. En dat neemt veel tijd in beslag. De kids gaan allemaal naar school dus ik vind die tijd wel.
Fabienne, bleek toch een ergere achterstand gekregen te hebben, na alle ziekenhuis bezoekjes van twee jaar geleden. Ze loopt een jaar achter met haar spraaktaal, en haar motoriek ook zeker 9 maanden. Het is een bijzonder kind en dat is het. Het ene moment denk je: “begrijpt ze me wel?” En het andere moment lijkt ze weer heel slim en denk je: “waar haalt ze dat nou weer vandaan” dus we zijn er niet over uit wat het nou is met haar. Ze krijgt wel 1x het half jaar een uitgebreid onderzoek of ze vooruitgaat, en heel langzaam haalt ze de achterstand ook wel in, al is nu wel zeker dat ze groep 1 twee keer moet doen… maar als dat het is, doet ze het zo slecht nog niet.
Nou tot zover een korte update…
Liefs ellen
Ps. Ik ben nu ook een stiefmoeder, en heb dus af en toe 4 kindjes, en ze heet Lotus.