Stichting Early Birds


#1

Hallo mama’s,

Het is een hele poos geleden dat ik op de topic ben geweest, mijn exuses hiervoor

Een kennis van mij, heeft samen met andere fotograven, een stichting opgericht voor te vroeg geboren kindjes. Zij maken foto’s van de kindjes, die te vroeg geboren zijn en soms geen schijn van kans hebben om te overleven, door zwakte of ziekte… Ik wilde dit graag met jullie delen, aangezien overal in NL dit gebeurd, en iedereen ongetwijfeld wel iemand kent die dit mee moet maken.

Graag deel ik de site met jullie mee, en zeg het vooral voort of bestel via de site flyers die je thuis gestuurd krijgt zodat je het kan verspreiden
Of wie weet hebben jullie hier zelf of in naaste omgeving wat aan…

http://www.earlybirdsfotografie.nl/

Fijne avond nog!

Nathanael is van 10-06-09


#2

Jeetje, dit roept heel wat herinneringen op… wat een fantastische foto’s van deze minimensjes. Als ik 4 jaar geleden een flyer van deze stichting op de afdeling had gevonden had ik de fotograven zeker laten komen om zulke prachtige foto’s te laten maken, zo waardevol! Ik heb in elk geval een pakket flyers aangevraagd om bij ons in het ziekenhuis aan te bieden, zou mooi zijn als ze ouders van te vroeg geboren kindjes middels deze flyers wijzen op deze mogelijkheid, wat een prachtig initiatief!

Groetjes Carolien.


#3

Mooi! Roept inderdaad veel herinneringen op. Echt hele mooie foto’s.

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers