Steyn


#1

Wist je dat…steyn geboren is op 20 maart middels een geplande keizersnee
op woensdag zijn we met dikke buik opgenomen voor de keizersnee. ik was heel ontspannen. Steyn is om14:11 uur geboren. hij deed het direct heel goed. savonds had ik ook gelijk al wat voeding wat na een ks wel snel is. afgelopen vrijdag om 1700uur waren we weer thuis.
ik voel me geweldig…heel relaxe…bv is goed op gang en steyn is fantastich. amy is trotse zus. het maakt veel indruk maar ze begrijpt goed wat er is.

We zijn heel dankbaar dat het zo voorspoedig is gegaan en dat alles goed is.
we genieten
groetjes annelies

.


#2

Wat een mooi nieuws! Van harte gefeliciteerd. Fijn dat het goed gegaan is en dat Steyn het zo goed doet!
Lekker genieten met z’n viertjes!

Groetekes, Sje


#3

joepie! van harte gefeliciteerd! met jullie zoon en broertje!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#4

Wat leuk!! Van harte!
Ik ben wel benieuwd waarom je een geplande keizersnee hebt gehad?
Geniet van je nieuwe gezin!

Groetjes Manderijn.


#5

Gefeliciteerd met Steyn! Leuke naam ook, bewust de “Y” erin gehouden?
Geniet van elkaar…
Groetjes Nancy


#6

Van harte gefeliciteerd. fijn dat alles zo goed gaat. Geniet er van!


#7

Van harte gefeliciteerd!!

M.


#8

Gefeliciteerd!



#9

Van harte! Nu lekker genieten.


#10

Gefeliciteerd en veel geluk met zijn viertjes.

Geniet ervan!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#11

Gefeliciteerd met jullie zoontje! Wat heerlijk dat het zo goed verlopen is allemaal. Jammer dat het een geplande keizersnee moest worden maar belangrijkste natuurlijk dat iedereen gezond is en de kleine Steyn het goed doet! Herstel je zelf een beetje goed van de operatie? Lekker genieten met zn viertjes!

Groetjes Carolien.


#12

Gefeliciteerd! Geniet met zijn viertjes.

Liefs Michelle


#13

Gefeliciteerd met jullie Steyn. Geniet maar lekker van elkaar.

Groetjes Corina


#14

Hoi Allemaal,

Steyn doet het super. Hij is een heerlijk tevreden kereltje.
De Y in zijn naam is bewust. Dit vinden we mooi geschreven en goed bij Amy passen.
Mijn vorige bevalling vlotte niet. Uiteindelijk moets Amy snel gehaald worden en dat werd dus een ongeplande keizersnee. Nu mocht in gewoon natuurlijk bevallen, mits het volt zou verlopen. Bij 37 weken had ik 1,5 cm. Toch hebben we voor de zekerheid alvast een datum laten vast zetten op exact 39 weken om een spoedkeizersnee te mijden. Bij 38,6 weken slechts 2,5cm. Niet vlot dus en daarom ging de geplande keizersnee door. Het voordeel is dat ik heel erg ontspannen en in goede conditie die operatie inging.
Ik voelde me niet direct in orde na de operatie, ik had een bibber aanval en direct buikpijn. Ik kreeg een dubbele dosis pijnstilling en een warmteplaat en dekens. Ik knapte direct op en twee dagen later ging ik naar huis en ik voel me topfit. Ik zou bijna willen dat ik wat minder goed te pas ben, want nu is rust houden echt heel moeilijk. Ik doe al veel te veel en lig niet op bed. Het is fijn dat het zo gaat.
We genieten.
groetjes Annelies


#15

Proficiat!!

Fijn dat je jezelf zo goed voel. Ik ben 13 maart bevallen (natuurlijk) maar nog steeds niet de oude. Veel last van hechtingen gehad en nu kamp ik nog met aambeien…


#16

Proficiat!!

Fijn dat je jezelf zo goed voel. Ik ben 13 maart bevallen (natuurlijk) maar nog steeds niet de oude. Veel last van hechtingen gehad en nu kamp ik nog met aambeien…