Sterrenbeeld Kreeft

Senne is geboren op 19 juli en is dus een late kreeft.
Ik kan er weinig van vinden en vroeg me af of er mensen zijn die de karaktereigenschappen weet van een late kreeft…

Ik heb wel gelezen dat ze gevoelig zijn en dat het kreeftenspantser hen moet beschermen tegen de boze en harde buitenwereld. Lijkt veel op mijn sterrenbeeld vissen

Groetjes van Sascha en Senne

Heb je al geprobeerd dit te googelen?? Vaak kom je dan aan heel veel sites die je antwoord kunnen geven ook op gebied van baby’s en kinderen.

Groetjes,

Michèle

Ja, heb ik ook gedaan maar kom zoveel tegenstrijdige dingen tegen! Dacht dat een van jullie misschien uit de praktijk kreeften kennen

Nee, kan je hier niet mee helpen. Heb me er helemaal niet in verdiept, maar Tim is ook een kreeft, alleen dan een vroege (26-06) Dus ben benieuwd naar de reacties.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ben zelf ook een redelijk vroege kreeft.

Alle kreeften zijn gevoelig, huiselijk en kunnen zich nogal snel terugtrekken als ze zich onbegrepen of niet gewaardeerd voelen. Vaak creatief, op mensen gericht.

Maar ja, dit is wat de astrologie zegt. Hoewel ik mezelf wel herken in de algemene kreeft omschrijving, vind ik het altijd nogal ondenkbaar dat mensen op basis van hun geboortedatum in een antal categorien in te delen zijn.

Ik probeer overal voor open te staan, dus ook hiervoor, maar staar me er niet op blind, iedereen is gewoon zichzelf en kan ook gedurende zijn of haar leven nog enorm veranderen. Binnen de huis-tuin en keuken astrologie die over zoveel mensen tegelijk gaat, is hier geen ruimte voor. Anders natuurlijk als je een persoonlijke horoscoop laat trekken.

Deze kritische noot wilde ik toch ook even kwijt.

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Ja, ik ga me er ook niet op blindstaren natuurlijk
Ik ben vis en hoewel ik wel wat dingen erin herken ga ik me niet gedragen naar mijn “karaktereigenschappen die bij mij als vis horen”

Maar was wel benieuwd…

Ik ben een kreeft van 12 juli. Dat gevoelige klopt wel en dat harde pantser heb ik heel hard nodig gehad toen ik op de lagere school heel erg gepest ben. Het heeft alleen niet geholpen. Dus dat pantser is niet zomaar bij elke kreeft ook te herkennen.

Ik geloof sowieso niet in al die sterrenbeelden. Je maakt mij niet wijs dat iedereen die tussen eind juni en eind juli geboren is, dezelfde eigenschappen heeft.

Dus die tegenstrijdige dingen die je op internet tegengekomen bent, die kunnen wel kloppen. Ieder geeft er zijn eigen draai aan omdat ieder mens, en dus ook iedere “kreeft” anders is.

Niet teveel over nadenken, gewoon genieten van je meisje zoals ze is en niet proberen na te gaan of haar sterrenbeeld wel klopt.

Groetekes, Sje

misschoen op www. starmanproductions . nl
is een spirituele site en kun je ook vanalles mee doen echt leuk! ook chinese horoscoop berekenen en vanalles echt.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

quote:

Niet teveel over nadenken, gewoon genieten van je meisje zoals ze is en niet proberen na te gaan of haar sterrenbeeld wel klopt.

Groetekes, Sje

Niet of het klopt maar was benieuwd wat de algemene kenmerken zijn… huiselijk is ze sowieso, ze vind niets zo lekker om weer thuis te komen

Hoi hoi,

ik ben ook van 19 juli (alleen dan van 1980 hahaha), maar dus ook die gevoelige persoon … Liske heeft het wel zo’n beetje bij het rechte eind

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

quote:
Je maakt mij niet wijs dat iedereen die tussen eind juni en eind juli geboren is, dezelfde eigenschappen heeft. Groetekes, Sje

lol haha

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker