Steppen

heehoi!
vandaag was mijn neefje Ethan jarig, 3 jaar werd hij, en hij wilde graag een skate-stepje. Heeft ie dus ook gekregen en hij vond het fantasties. Maar wat schetste mijn verbazing, Gioia zag um steppen en dacht dat kan ik ook, en jawel hoor, het kleine madammetje stepte dus gewoon (nu ja gewoon) weg… welliswaar een klein stukkie, maar mijn mond viel open van verbazing! Een kindje van net 2 die stept, volgens mij kan dat niet
Overigens heeft mijn zus per direct de 4-wiel step van Ethan aan Gioia gedoneerd om te kunnen oefenen, wel een wat veiliger idee, niet?
ps: geen foto’s dus kunnen maken, als Gioia op d’r 4wieler bezig is, zal ik wat pic’s maken,

trotse groet,

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

Haha, grappig zeg, dat dametje deed jullie dus lekker versteld staan
Leuk dat ze nu de 4-wiel step mag gebruiken

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

he jacky, goed zeg…Die kindjes kunnen veel meer dan je denkt soms
maareh je moet effe je ticker aanpassen denk ik hier staat dat Gioia 1 jaar is…

groetjes Kim, mama van

en

okeej dan, tja dat klopt niet helemaal… was me nog niet opgevallen!!
ik ga eens even snuffen of ik dat kan, Mo had dit gemaakt, die was daar veeeel handiger in dan ik

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

als het goed is, dan is er een nieuwe ticker!

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

niet dus… en nu?
(sorry voor het prutsen…moet het even proberen zeg maar

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

ah, bijna, nog een (hopelijk laatste) poging

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

hIJ DOET HET HELEMAAL.
Wat knap zeg, het steppen bedoel ik dan

Ben erg benieuwd naar een foto.

Tessie

ja kinderen ,zijn soms onvoorspelbaar .goed hoor gioia heel knap van je .bij kinderen kan je de hele dag met fototoestel lopen hihihihihihihhiih.heerlijk die onverwachten poging .en je banner is ook leuk zeg

groetjes marielle mama van
10-10-01

soms denken we dat ze heel veel niet kunnen maar ja je ziet het he ze stepte dus ook mooi weg,zo blijven ze je verbazen met wat ze allemaal wel niet kunnen

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn