Stephan zoooooo zielig!

Sorry hoor, ik weet dat alle kindjes weleens ziek zijn maar ik moet toch ff mailen hoe zielig mijn kleine mannetje nu is, hoor!
Hij is net 3 weken van zijn middenoor-ontsteking af en nou werd hij vannacht wakker van de koorts. De hele dag is hij super-zielig geweest en net had hij zelfs 40 graden koorts. Ik weet dat kinderen gauw hoge koorts hebben, maar nu was hij toch wel érg zielig hoor…hij was er helemaal niet lekker van en wist helemaal niet meer wat hij moest doen. Zat maar een beetje verdwaasd om zich heen te kijken… Nu slaapt hij gelukkig weer. Hopelijk gaat het morgen beter!
Wat vreselijk “shit” als je kind ziek is zeg!

Groetjes, Bianca

Ja, daar heb ik ook al aan gedacht, aan die oorontsteking. De huisarts had 3 weken geleden bij de na-controle gezegd dat als Stephan weer twee dagen achter elkaar koorts zou krijgen dat ik dan met hem terug moest komen. Maar ja, ik weet niet voor hoe lang dat advies van hem “geldt” als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar ik heb mij al voorgenomen om de huisarts morgen te bellen als Stephan dan nog steeds koorts heeft. Misschien een beetje snel, maar vorige keer vond ik mezelf te “overbezorgd” en heb ik wat te lang gewacht. Dat doe ik nu dus niet meer.
En ik heb zelf vroeger toen ik klein was onwijs veel oorontstekingen gehad (buisjes in oren etc.) en de kinderarts heeft eens verteld dat Stephan vanwege erfelijkheid wel een verhoogd risico heeft op oorontstekingen. vandaar dat ik niet te lang wacht. Ga gewoon op mijn gevoel af. Dat werkte tot nu toe het beste!

Groetjes, Bianca

ohhh echt wel je voelt je zelf ook ziek dan als je kind ziek is he?

Sterkte en een dikke kus van hier Liefs tries

Thanx !!

Liefs, Bianca

Nou, ik weet dat kinderen soms snel hoge koorts kunnen krijgen maar dit had ik niet verwacht! Gisterenmiddag had Stephan 40 graden koorts (!). Heb hem om kwart over 5 alweer naar bed gebracht. Hij heeft geslapen tot vanmorgen en nu is hij KOORTSVRIJ !! Ik had wel verwacht en gehoopt dat het wat lager zou zijn (38,5 ofzo) maar dat het echt over is terwijl hij gisteren nog 40 graden had…!!!
Ben er wel blij om hoor, uiteraard! Maar ik hou het wel even in de gaten.
Vooral i.v.m. de voorgeschiedenis van mijzelf en oorontstekingen.
In ieder geval bedankt voor de belangstelling! Jullie horen het wel als er toch iets veranderd is.

Liefs, Bianca

Ach gossie. Ook al… Zie mijn stukje hierboven. Ook hier is de ha geweest straks…

sterkte!!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Hou hem maar gerust in de gaten. Lucas had 2 weken geleden ook een oorontsteking, aan 2 kanten, niets gemerkt. Hij was alleen een beetje vervelend. Had ook niets aangegeven.

Je weet dus maar nooit! Ik ga morgen tenminste ook weer even naar de ha. Even in de oren laten kijken, is toch weer helemaal uit zijn hummetje. Wil ook geen overbezorgde moeder zijn, maar was de vorige keer wel flink geschrokken.

Groetjes Miriam

wat sneu allemaal zeg! Ik herken het hoor bieb, ik ga zelf ook altijd bijna mee huilen als Ian heel erg zielig is, en koorts heeft., Je voelt je dan zo verschrikkelijk machteloos he? maareh, hoopvol dat ie koortsvrij was, enne, ik duim voor 'm dat dat zo blijft. Wordt maar gauw weer de vrolijke gezonde kanjer die ik op de foto’s heb gezien hoor stefan!! Dikke kus, Corrine