Stephan vandaag tot 21.00 uur naar school!

De kleuters (groep 1 en 2) hebben vandaag en morgen FEEST !! (jaarlijks schoolfeest)

Al weken zijn ze bezig met de voorbereidingen, ze worden namelijk echte indianen

Vandaag is de eerste dag.
Om 09.00 uur moesten ze op school zijn.
Om half 10 moest Peet met de auto bij school staan (wij hebben ons opgegeven om kinderen heen en weer te rijden de hele dag )
Nu gaan ze eerst naar een hele grote speeltuin.
Om 12 uur moeten ze opgehaald worden.
Even handen wassen en plassen op school en dan gauw door naar de trimbaan hier in Lelystad.
Daar gaan ze o.a. picknicken en is er een echte speurtocht!
Om 16.00 uur moeten ze weer opgehaald worden en naar school.
Dan op school pannenkoeken eten
En dan tot ongeveer 21.00 uur op school een leuk avondprogramma (weet niet wat ze gaan doen)

Morgenochtend om half 9 weer op school zijn om daaar te ontbijten.
Dan om half 10 moeten we ze naar Ballorig brengen en om half 12 weer ophalen.
Dan zijn ze om 12 uur vrij (en bek af vrees ik hahahaha)

Maar leuk toch, dat een school zo heerlijk veel organiseert! Vind ik altijd super hoor!
Het gaat wel ff over zo’n 120 kids hoor, die groepen 1 en 2

Ik hoop dat Steef het allemaal volhoud want gisteren is hij van school eerder thuisgekomen omdat hij zo’n pijn had
Dus nog ff naar huisarts geweest maar het komt omdat het warm is en gaat broeien dan.
Nu betadine zalf meegekregen en ik geef hem steeds sinaaspril.
(ik heb het trouwens over die operatie van afgelopen vrijdag, hahaha, zie net dat ik dat er helemaal niet bij zit te vertellen )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Zo te lezen wordt dat een hele leuke dag.
Nou Stephan hopelijk kan je de dag beleven zonder pijn.
Veel plezier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

leukkkkkkkkkkkkkkkkk daar word idd de vakantie leuk in geluid zeg

2 drukke dagen maar wel leuke dagen zo te lezen

hoop dat je het allemaal uithoud steef

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ja, voorheen bleven die kleintjes dan altijd op school slapen, maar dat mag niet meer (i.v.m. veiligheid en nog wat regeltjes)
Nou, ik vind het zo ook wel mooi hoor
Dat slapen op school was dan omdat de oudere kids in deze periode op kamp gaan. Dan hadden die kleintjes ook een soort “kamp”

Whahaha zit ik je te zoeken op msn, huh geen Bieb ? Gaat me ineens een lichtje branden. Ze zitten op schoolllll whahaha. Hoe was het ? Was het te doen met de pijn voor Steef ?

(Maar ik heb die rubberen ringetjes gevonden voor die bloem wat Steef van ons had gekregen, vandaar dat ik je op msn zocht hahahaha )

quote:
Whahaha zit ik je te zoeken op msn, huh geen Bieb ? Gaat me ineens een lichtje branden. Ze zitten op schoolllll whahaha.

Nee joh suffie, ikke is nog steeds ziek helaas. Je weet wel, keelontsteking…
Ik ben trouwens al dagen niet op msn, gewoon vergeten aan te melden en ook geen puf voor gehad.
Maar gaaf dat je het ringetje gevonden hebt! (had ik dus nooooooit meer verwacht, zo’n klein priegelig ding)

Steef heeft het aardig doorstaan vandaag. De juf en iedereen vond hem heel dapper.
Wel is ie total loss nu, maar ja, welke uk niet na 12 uur lang gefeest te hebben.
Toen Peet hem rond kwart voor 9 ophaalde stond hij nog te disco-en met zijn juf

Morgenochtend nog ontbijten op school en naar Ballorig en dan is het om 12 uur afgelopen.

Zal morgen wel ff paar fotootjes plaatsen

Gewijzigd door - Bieb op 12 Jul 2006 22:20:06

Dat was een heel programma voor vandaag en dan morgenochtend nog.
Volgens mij is Stephan morgenmiddag zo mak als een lammetje.

Maar wel heel leuk dat de school dat doet, ga er maar eens aanstaan zoveel kleuters.

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker[/img][/img]

hihhiih gezellig dansen met de juf haha

maare die is het weekend helemaal total los joh

maar wel leuk dat hij zich amuseerd en dat hij geen last heeft

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn