...Stephan op de foto is geweest?

Jahaa, twee weken geleden kwam de fotograaf bij “onze” Albert Heijn en natuurlijk wilden wij wel weer eens nieuwe “professionele” foto’s van Stephan laten maken.
De laatste keer was hij nog maar 5 maandjes oud, nu alweer bijna 22 maanden!! Pff…ik weet niet of het overal zo is, maar hier VLIEGT de tijd hoor!
Maar goed, we moesten wel 3 kwartier in de rij staan en tegen die tijd had dit kleine jongetje helemaal geen zin meer om op de foto te gaan (geef hem eens ongelijk).
Dus eigenlijk had ik helemaal niet zoveel van de foto’s verwacht.
Wat blijkt nou: zijn ze hartstikke leuk geworden! Echt een goede fotografe dus!
We zijn bezweken voor de foto waar hij achterstevoren op een stoeltje zit. Zooooooo eigenwijs! Echt een ondeugende “peuter-foto”!
Ik heb hem meteen geplaatst bij: "ikke ben al zo groot"
Oké, dit was natuurlijk helemaal geen belangrijk nieuws ofzo, maar deze trotse mamma moest het even kwijt hoor! Daar is deze site toch OOK voor? Om te “showen” met je kroost??

Groetjes, Bianca

Wat een leuke foto zeg! En hij ziet er echt heel groot uit! Lucas, die ook 22 maanden is (ja tijd vliegt…), heeft nog een beetje babyface vinden we hahaha. Kan ook komen, omdat hij onze kleinste zal blijven natuurlijk hihi. Ik heb foto’s bij iemand gebracht, die het zou scannen, zodat ik óók eens mijn kindjes kan showen hier, maar ja, die is nu bezig met een verhuizing (ja Carolien, die naar Lelystad is! Dat is dus nu!), dus moet het nog ff wachten. Enne…op die foto’s heeft ie niet een babyface geloof ik.

Maar je hebt een knap kereltje hoor!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Hoi Monique,

Bedankt voor je leuke commentaar. Enne…als die “iemand” naar Lelystad is: daar woon ik ook!! Zal ik ze ff voor je inscannen?? Hahaha! Nee hoor, ik wil het best voor je doen. Grappig dat Lucas ongeveer net zo oud is als Stephan! Ben wel benieuwd naar hem, hoor!

Groetjes, Bianca

Ik had je foto al gezien, echt heel erg leuk geworden.
Shannen gaat naar het kinderdagverblijf als ik moet werken, en daar doen ze ieder jaar in dezelfde periode foto´s laten maken door een fotograaf. Nu hebben we dus al 3 mooie foto´s waar precies iedere keer een jaar tussen zit. Komend najaar de 4e en laatste. We hebben 4 dezelfde lijstjes gekocht en in 3 daarvan zit dus nu al een prachtige foto. We hebben ze boven de bank gehangen. Kun je goed zien hoeveel ze veranderen in die tijd.

Christa

wat een mooie foto zeg en idd lekker eigenwijs mooi manneke

groetjes bianca