Gisteren dus Kaya d’r kamer al een heel stuk “op orde” gebracht door vloerbedekking te leggen etc.
En vandaag onverwachts besloten om Stephan dan ook maar nieuwe vloerbedekking te geven.
Was op zich geen “overbodige luxe” maar had volgend jaar ook nog wel gekund bij wijze van
Maar hij was zo wég van Kaya’s kamertje…wilde daar al op de vloerbedekking gaan slapen (ging heel lief liggen met zijn knuffel Had zelf dus vinyl in z’n kamer)
En in de winkel, eergisteren, was hij al helemaal verkocht aan die rode vloerbedekking.
En ja, alles is tegenwoordig natuurlijk “voor Kaya”
Hij komt niks tekort hoor! Hahaha!
Maar ja, je kent het: meubels halen voor…Kaya. Kleertjes krijgen van opa en oma voor…Kaya. Vloerbedekking voor…Kaya
Dat is nou eenmaal een feit als er een baby bij komt.
En hij is nou eenmaal zoooo lief!!!
Dus hebben we hem vanmorgen verrast door te zeggen dat hij de rode vloerbedekking mocht kopen voor zijn kamer.
En BLIJ dat hij was!!!
Zo aandoenlijk joh
Hij smoorde me zowat in een omhelsing, hihi
Dus even later stoer samen met pappa de vloerbedekking gekocht (zei hij heel trots: “En Cheyenne en Vivien zijn nu “lajoers” hè, dat ze niet mee mogen hè mam??” )
En vervolgens Biebje dus kasten leeghalen (oef…2 stuks…) en Peter zijn tweede vrije dag “opgeofferd” aan slaapkamers omtoveren
Maar het was echt de moeite dubbel en dwars waard hoor!
Het was enorm veel werk (2 dagen achter elkaar) maar het resultaat is erg leuk!
En Stephan later: ooooh, ik ben zoooo gelukkig! Ik vind het zooo mooi! Ik ben er heeeeel blij mee!!
LIEF toch! Dan smelt je hoor, van zo’n jochie
Hij is er dus heeeel blij mee
En wij natuurlijk ook.
Alleen is Biebje nu een beetje kapot…pfff…isse wel een verschil…zwanger zijn of niet…pfffff
Nou ja, dagje bijkomen en dan gaat het wel weer
Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.