Stephan nog maar een dagje thuis

Na 3 weken vakantie zou Steef vandaag weer naar school gaan (op maandag altijd half dagje, alleen 's ochtends)
Maarre…schijnbaar heeft hij last van een jetlag ofzo want gisterenavond werd hij om 22.00 uur wakker.
Echt klaaaaarwakker was hij.
Van alles geprobeerd (ff laten drinken beneden etc.) maar niks hielp. Hij heeft zijn best gedaan maar kon écht niet meer slapen.
Uiteindelijk sliep hij pas om kwart voor 2 vannacht!
Dus eh…maar ff de school gebeld dat hij morgen pas weer begint hoor, hihi. Hij slaapt nu natuurlijk nog als een blok

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ja is misschien wel een beetje snel al, nou dan maar lekker morgen. Kun je zelf niet ook effe gaan liggen nu ? Want jij bent dan toch ook pas laat naar bed gegaan en hebt vast ook een jetlag.

Gewijzigd door - Assie op 10 Oct 2005 08:33:48

Oh ja z’n slaapritme is ff in de war natuurlijk, ach nog ff lekker een dagje tutten en morgen het gewone leven weer

Groetjes Nathalie & Co

Groot gelijk dat je hem eerst van zijn jetlag af laat komen.
Morgen weer een dag voor school!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ja vindt ook dat je gelijk hebt hoor,ma eerst ff bekomen,nog tijd zat om na school te gaan!!

liefs jessica, &

Dat slapen voor mij zit er niet meer in nu hoor, hihi.
Boefje is vanaf half 9 wakker en lekker aan het spelen. Die krijg ik écht zijn bed niet in vanmiddag
Maar van Peet mocht ik nog ff blijven liggen, lief hè (die kwam uit z’n nachtdienst)
Alleen kon ik stom genoeg niet meer slapen (raar mens )
Nou ja, nu zit ik hier gewoon met een suffe kop (incl. koppijn, keelpijn en oorpijn) moed te verzamelen om aan de fakturen en de rest van de administratie te
beginnen, whahahhahaa
Gaat goedkomen

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 10 Oct 2005 12:33:05

En ?? gelukt??

Groetjes Nathalie & Co

he gossie meis, ben ook benieuwd net als Nathalie of het gelukt is nog.

Heb me wel door 3 fakturen heen weten te worstelen…
Nu nog salaris adm. en de omzetbelasting-gedoe…blegh…
Echt, mijn hoofd staat er totaaaal niet meer naar opeens.
Ben alleen nog maar bezig met de laatste spulletjes kopen, laatste dingetjes voor de bevalling regelen etc. etc.
Tsja, Steef was er ook met 37 weken, je weet nooit (whahahha, zal je zien dat Kaya met 42 weken komt )

In principe op de “gewone” manier.
Maar wel in het ziekenhuis dus.

een meid he,zijn eigenwijs hihihi die komt later

wel spannend allemaal hoor bieb,en ik vind het snel gaan,al weer 33 weken man pffff

Bianca,Dylan & Kaitlyn

psje hihi armanda dit is het gemiddelde gewicht voor een zwangerschap van 33 a 34 weken hoor

Week 34
Moeder:
Het kan zijn dat je rond deze tijd indalingsweeën voelt. Je baby is aan het indalen in het bekken en de baarmoeder kan daarop reageren met extra samentrekkingen. Dit uit zich in de vorm van een harde buik of een trekkende pijn in de onderbuik. Wees gerust, dit hoort er allemaal bij en houdt niet in dat je bevalling is begonnen. Probeer nu wel te letten op je bekkenbodemspieren, het kan zijn dat je soms wat urine begint te verliezen. Dit komt omdat je bekkenbodemspieren aan het verslappen zijn door het gewicht van je kindje dat er op drukt. Probeer je spieren wat te trainen, want ze krijgen het straks tijdens de bevalling nog zwaar te verduren.

Baby:
Je kindje is bijna klaar voor de start. De niertjes werken, en de longetjes zijn bijna rijp. Heeft je kindje besloten om lekker rechtop te blijven zitten in je buik dan kan het zijn dat de verloskundige deze week gaat proberen het kindje te draaien. Een stuitligging maakt de bevalling moeilijker.

Je baby weegt nu ongeveer 2.372,844 gram en is 42,991 cm lang.

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Dit is een ongeveer gewicht en het verschilt toch ook nog bij jongens en meisjes ? De Gyn had immers inderdaad gezegd dat de kleine Kaya een week voor lag qua groei. Ach joh, maakt ook allemaal niks uit zolang die kleine prinses het nog maar lekker heeft daar zo gezellie en Bieb`s buikje.

lekker warm en knus in biebjes buikje hihihihiih

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hahaha, stelletje mutsen
Ja, ze heeft het super gezellig hoor in Bieb’s buik Maakt gemiddeld zo’n 15x per dag een salto om haar as en vind het super leuk om haar kontje uit te steken

Nee serieus, ik hoor gewoon liever dat ze misschien een weekje voor ligt qua gewicht dan dat ze een week achter ligt, ja toch?
Stel dat ze om wat voor reden dan ook wél eerder geboren wordt, dan heeft ze die “winst” alvast te pakken zeg maar.

Gewijzigd door - Bieb op 12 Oct 2005 22:37:06

quote:

Nee serieus, ik hoor gewoon liever dat ze misschien een weekje voor ligt qua gewicht dan dat ze een week achter ligt, ja toch?
Stel dat ze om wat voor reden dan ook wél eerder geboren wordt, dan heeft ze die “winst” alvast te pakken zeg maar.

helemaal mee eens bieb,als je weet hoe ik me voelde toen ze zeiden dylan staat stil met de groei pfffff ,en daar integen kaitlyn liep weer ruim 2 weken voor

neee kaya blijf maar lekker warm in mama’s buik

Bianca,Dylan & Kaitlyn