oh bieb, wat jammer dat je niet tevreden bent over het gesprekje! Je hebt dus niet alles kunnen vragen! Is het niet mogelijk om een gesprek op school aan te vragen, waar Stefan niet bij is? Is wel sneu voor hem als jullie over hem gaan praten waar hij bij is, ja. Of een telefonisch gesprekje?? Ik heb hier natuurlijk helemaal geen verstand van, aangezien mijn kids nog niet zover zijn, maar dan kan ik me vast even voorbereiden…
Stephan heeft z'n eerste rapport gehad!
als je nou eens stephan vervangt door Sofie… dan heb je hier hetzelfde verhaal, ze hadden nog nooit een kleuter van 4.3 jaar van de glijbaan moeten halen… panisch was ze geweest…
Dus al met al denk ik dat wij behoorlijk dezelfde kindjes hebben en dat er weinig aparts aan ze is ,
groetjes Kim, mama van
en
Tsja, ik heb ook zoiets van: zolang wij hem zélf niet super appart vinden zal het vast nog wel meevallen.
Wij zien hem tenslotte 24 uur per dag 7 dagen per week.
Oké, het is maf om mee te maken hoe tegengesteld hij kan zijn (ene keer waanzinnig verlegen, op het “belachelijke” af zowat en de andere keer ongelooflijk “open” en kletsend met iedereen die hem horen wil
Maar ach…ze zijn nog maar 4,5 jaar hoor.
Ik weet nog wel dat Cheyenne toen heel erg verlegen was (stond in dr rapport ook destijds)
Nou eh…jaar later was het over hoor! Je moet dr nu eens horen
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)
Gewijzigd door - Bieb op 05 Feb 2006 22:48:09
Ik ben wel blij te horen dat er meer kindjes zijn die dit hebben. Begon al te denken dat het raar was…ach,raar is ook niet altijd slecht natuurlijk
Andere mensen kunnen er best heftig op reageren. Dan denk ik; laat hem maar even, trekt zo wel bij, of niet… en dan drammen ze maar door! Erg irri…
herinner jij dat filmpje nog van Super Sofie en haar vleugels en superland…
tja zo is de sofie die wij kennen, maar als een vreemde haar aanspreekt en rechtstreeks iets tegen haar zegt kijkt ze eerst mij aan en als ik knik of wat dan ook geeft ze pas antwoord of pakt iets aan
groetjes Kim, mama van
en