...Stephan gisteren 2 jaar is geworden!

Jaja!!
Onze kleine boef is gisteren al weer TWEE jaar geworden!
Groot feest natuurlijk!
Vorig jaar toen hij 1 jaar werd heeft hij bijna de hele dag gehuild (zat net in éénkennigheidsfase en vond al die aandacht maar niks enzo) maar dit jaar vond hij het prachtig!
Elke keer als hij een kadootje kreeg stond hij te trappelen en de hele dag deed hij zijn handjes in de lucht: hoera!
Hij is ontzettend verwend met een driewieler, een autobaan (zo’n soort houten knikkerbaan maar dan met houten autootjes), een supergave auto met oplegger, puzzels, boekjes etc, etc.
Die boekjes zijn wel handig voor als we volgende week op vakantie gaan naar zuid-frankijk (met de auto).

In ieder geval was zijn verjaardag een groot succes!!

Helaas heb ik nog geen foto’s om op deze site te zetten, maar zodra ik ze heb zet ik ze erop!

Groetjes, Bianca

sorry bianca , dat we dit leuke feit helemaal over het hoofd hebben gezien!!
Alsnog van harte gefeliciteerd met Stephans 2 de verjaardag!!!. Klinkt alsof ie goed verwend is!!!

Kussies

gefeliciteerd nog met je zoon

groetjes bianca

ohhhhhhh sorry nog van harte gefeliciteerd

hiep hiep hoeraaaaaaaaaa

Liefs Tries

Ooooooh, gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Stephan!
Ik vond de 2e verjaardag ook veel leuker dan de 1e. Alleen al omdat ze al snel doorhebben dat er iedere keer kadootjes mee komen met de visite

Groetjes Miriam

Ja, dat was bij Stephan ook zo.
En regelmatig liet hij aan iedereen zien waar de mooie slingers en ballonnen hingen.
Ooh…deed hij dan, helemaal verrukt over zoveel moois!
Dat is pas echt leuk om te zien, dat hij het zelf zo prachtig vindt!!

Groetjes, Bianca

van harte gefeliciteerd! Wouw, wat wordt ie al groot dan he? fijn dat hij het zelf ook zo leuk vond…je was vast wat "gespannen"met de herrinnering aan vorig jaar in je hoofd?? ben heeeeel benieuwd naar de foto’s! Liefs, Corrine.

Hoi Corrine,

Echt “gespannen” i.v.m. de gedachte aan vorig jaar was ik niet. Ik kon de laatste tijd aan hem zelf al merken dat hij veranderd is. Momenteel niet zo eenkennig enzo. Maar ja, je weet het nooit met kids!
Waar ik meer aan moest denken was aan TWEE jaar geleden. Ik kan er niks aan doen maar ik moet op zijn verjaardag toch elke keer weer terug denken aan die ellendige rot-bevalling. Beetje dubbel, want ik was en ben natuurlijk hartstikke blij dat hij er is!!!
Ik heb er van tevoren nooit zo bij stil gestaan dat de verjaardag van je kind voor JEZELF net zo speciaal is als voor hem!!

Groetjes, Bianca

Alsnog gefeliciteerd!!! Ja, gek he, die verjaardagen zijn echt byzonder voor je zelf. Veronica en Marcel zijn tegelijk jarig, dus ik kan me voorstellen, dat het voor mijn schoonmoeder nog byzonderder is! En ook Armanda nog gefeliciteerd!

groetjes Monique

Nou ook namens mij alle jarigen van harte gefeliciteerd en volgens mij is de tweede verjaardag van je kindje voor moeders de allermooiste.Ik heb er ook goede herinneringen aan.Dat enthousiasme bij al die kado’s en kinderen die komen spelen,en visite die speciaal voor hem komt.
Niels wordt 21 juli al weer 3,en hij is nu al elke dag bezig met zijn verjaardag.Welke taart hij mag kiezen en wat hij wil hebben voor zijn verjaardag.Pfff oh wee als we het verkeerde kopen want dat zal niet in goede aarde vallen ben ik bang.(hoezo verwend hahaha).Toch wel een beetjejammer dat hij al weer zo wijs is.
veel liefs Eljada

Hoi Armanda,

Jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Ik wist helemaal niet dat je tegelijk met Stephan jarig was.
Hoop dat je net zo’n gezellige dag hebt gehad als wij!

Groetjes, Bianca

Hoi Bianca,
Een beetje laat, maar toch nog gefeliciteerd!
Je kent mij verder niet, maar ik vond je berichtje zo leuk, dus wilde ik toch reageren. En ik weet hoe bijzonder het is - zo’n tweede verjaardag: mijn zoontje Ruben werd onlangs ook 2. Ik voeg hieronder nog een foto toe van zijn favoriete gedeelte van de dag: het verorberen van de taart!
Ik vind het zo bijzonder deze leeftijd. Iedere dag maak ik weer wat nieuws mee met hem; hij zegt iedere dag weer nieuwe woordjes en daagt me op een nieuwe manier uit
Eigenlijk leer je gewoon weer helemaal opnieuw om van het leven te genieten - op een compleet nieuwe manier - en het is een jongetje van 2 die het je allemaal leert!
Veel liefs en nog veel plezier met je kleine boef
Marieke

Hoi Marieke,

Bedankt voor je felicitatie ook al ken je me niet!
Jammer dat de foto er niet bij staat! (is jammer genoeg blijkbaar niet gelukt).
Enne…je hebt het perfect omschreven: je geniet echt opnieuw van het leven door zo’n ukkie van twee jaar. Je “kijkt” ook echt door die kinder-ogen…
Ze zijn gewoon fantastisch en ik raak er zelf bijna nooit over uitgepraat, haha!

Groetjes, Bianca

P.S. na onze vakantie zet ik absoluut foto’s van Stephan’s verjaardag op de site.
Heb nu geen tijd er voor. Super-druk!!